"Vrem să scăpăm de numărul mare de avize pentru a accelera proiectele. Prețul cel mai mic nu e mereu un sprijin pentru dezvoltarea infrastructurii. Lucrăm la procedura de recepție la terminarea lucrărilor. Am vorbit cu ISC și ei propun introducerea unor măsuri care vor putea să dea o mai mare operativitate.Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic e un concept european, un concept care va fi implementat în legislația noastră. Cred, de asemenea, că este nevoie de certificarea operatorilor din construcții. Există o lege în Parlament acum. Cred că pt a dezvolta o industrie de profil și a încuraja specialiștii este nevoie de certificare. Legea a 10 a calității în construcții mi se pare că e din '95 sau '96 are tot felul de completări apoi, s-ar face 1 metru cub dacă ar fi să o listezi", a spus Dâncu.

"Este nevoie de certificare. Legea 10 are o serie de completări, dar trebuie lucrat la ea. Vrem retragerea certificării în cazul în care apar abateri în cazul lucrărilor de infrastructură realizate din bani publici. În 14 state europene există certificare pentru firmele de construțtii și aceasta este necesară", a mai spus Dâncu.

Mulţumim partenerilor Vesta, Grampet, Bilka, International Lazar Company şi Patronatului Societăţilor din Construcţii pentru implicarea în susţinerea Conferinţei CAPITAL – Construcţii şi Infrastructură 2016.

Conferință CAPITAL pe Transporturi. EXCLUSIV: MasterPlanul de Transport va fi aprobat de Guvern până pe 15 aprilie

Conferința CAPITAL pe Transporturi: ȘEFUL CFR SA: Tronsonul Arad- Simeria: Licitațiile contestate amână procedura

EXCLUSIV! Conferința CAPITAL pe Transporturi: Angajații CNADNR vor fi pe șantier

Conferință CAPITAL pe Transporturi: EXCLUSIV: Urmează un nou studiu de fezabilitate. Noua centură a Capitalei, finalizată în 2030

CONFERINȚA CAPITAL Constructor: În domeniul infrastructurii, suntem cu 10 ani în urmă!