"Avem un instrument de planificare pe care vrem să îl punem în practică până la finalul acestui an: harta online în care vom introduce proiectele de infrastructură, unde vom vedea ce lipsește, câți copii, câți bătrâni sunt și de ce este nevoie de o anumită lucrare de infrastructură", a spuss Vasile Dâncu.

"Niciun proiect nu va mai fi gândit izolat, să nu mai aruncăm bani în proiecte care nu au și o zonă europeană. Încercăm să cuplăm strategiile locale, cu cele regionale și cea națională. Am avut o discuție cu un președinte de consiliu local din țară care a obținut bani europeni pentru un proiect important de infrastructură locală. Putem pierde câteva sute de milioane de euro pentru că nu s-a putut crea o concordanță între un proiect de infrastructură locală și masterplanul de Transport", a spus Dâncu.

Mulţumim partenerilor Vesta, Grampet, Bilka, International Lazar Company şi Patronatului Societăţilor din Construcţii pentru implicarea în susţinerea Conferinţei CAPITAL – Construcţii şi Infrastructură 2016.

Conferință CAPITAL pe Transporturi. EXCLUSIV: MasterPlanul de Transport va fi aprobat de Guvern până pe 15 aprilie

Conferința CAPITAL pe Transporturi: ȘEFUL CFR SA: Tronsonul Arad- Simeria: Licitațiile contestate amână procedura

EXCLUSIV! Conferința CAPITAL pe Transporturi: Angajații CNADNR vor fi pe șantier

Conferință CAPITAL pe Transporturi: EXCLUSIV: Urmează un nou studiu de fezabilitate. Noua centură a Capitalei, finalizată în 2030

CONFERINȚA CAPITAL Constructor: În domeniul infrastructurii, suntem cu 10 ani în urmă!