”Acest parteneriat marchează o extindere majoră pentru cinematografie, iubitorii de film având ocazia să se bucure de o experienţă imersivă de vizionare a filmelor printr-un sistem panoramic 270o, ecranul de cinema extinzându-se pe cele trei laturi ale sălii şi oferind astfel cea mai impresionantă experienţă de cinema posibilă”, reiese dintr-un comunicat de presă.

ScreenX s-a extins rapid la nivel internaţional, reuşind să aducă în aceste săli de cinema atât filmele de la Hollywood, cât şi producţiile locale. “King Arthur: Legend of the Sword”, “Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales”, “Kingsman: The Golden Circle”, “Black Panther” and “Rampage” sunt câteva dintre filmele lansate în trecut în acest format premium, în perioada următoare fiind anunţate, printre altele, “Ant-Man and the Wasp”, “The Nun”, “Aquaman” sau “Shazam!”.

"Relaţia noastră cu CJ 4DPLEX nu este bazată doar pe deschiderea de locaţii 4DX şi ScreenX în întreaga lume, ci are la bază şi o viziune comună a viitorului captivant al cinematografiei", a declarat Mooky Greidinger, CEO al grupului Cineworld.

În ultimul an, numărul de săli ScreenX a crescut exponenţial, cu două săli în Los Angeles, una în Las Vegas şi alte 139 de locaţii pe glob, urmând să ajungă la 200 de ecrane până la finalul anului 2018, după inaugurările din China, Japonia, Coreea, Asia de Sud-Est, Franţa, Elveţia, Turcia, Orientul Mijlociu şi America Latină, înregistrând astfel o creştere de peste 30% faţă de anul 2017. Printre acestea se află şi cea mai mare sală ScreenX din lume, ce urmează să fie deschisă în această vară în Liberty, Kansas City.