Lanțul de farmacii Centrofarm lansează aplicația „Centrofarm Fan Shop” prin care fă clienţilor posibilitatea să cumpere produsele incluse în oferte speciale, prin simpla accesare a tab-ului de shop disponibil pe pagina oficială de Facebook a farmaciei. Prin intermediul aplicației, se vor desfășura mai multe campanii promoționale, menite să promoveze produsele din oferta Centrofarm  și să le ofere utilizatorilor cât mai multe beneficii la cumpărare.

„În acest moment, Centrofarm este singurul lanț de farmacii care are o aplicație de magazin online, dedicată exclusiv fanilor săi de pe Facebook. În acest fel, reușim să creăm o conexiune strânsă cu aceștia și să aflăm în timp real impresiile și părerile lor despre ofertele și produsele noastre” , spune Oana Iftime (foto), directorul de marketing al Centrofarm. 

Ludwig Petre, managing director Tuio, agenția care a propus și a implementat conceptul Centrofarm Fan Shop, ţine să precizeze că “prin așa numita funcționalitate "Open Graph", orice interacțiune în shop poate fi promovată ușor și vizibil către prieteni. Astfel, atunci când utilizatorul își dă acordul, în newsfeed se vor putea vedea acțiuni precum: ”.

Odată plasată comanda, livrarea se va face prin curier, în toată țara, în maxim o săptămână, în funcție de zona în care se află destinatarul.

Având peste 80 de ani de experienţă în domeniu, Centrofarm deţine în prezent 55 de farmacii, dintre care 34 în Bucureşti şi 21 în ţară. Mai mult de jumătate dintre acestea sunt poziţionate în centrele comerciale mari – un procent unic pe piaţa farmaceutică românească. Farmaciile Centrofarm au adus în exclusivitate în România branduri cu renume internaţional, precum Caudalie, Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), GoldNutrition, Purasana (suplimente alimentare) şi Lytess (textile cosmetice). Pe lângă produsele specifice oricărei farmacii, Centrofarm le oferă clienţilor şi cea mai variată gamă de produse tehnico-medicale, textile cosmetice şi echipamente medicale.