SE INTAMPLA ACUM!

Premiile Capital

Cei mai buni manageri de marketing și comunicare

Autor: capital.ro | marţi, 02 februarie 2016 | 0 Comentarii

Cei mai buni manageri de marketing şi comunicare, care s-au remarcat prin performanţă şi profesionalism, vor fi premiaţi la finalul lunii martie în cadrul Galei Premiilor Capital.

Ce s-ar face companiile fără departamente speciale de marketing, comunicare şi relaţii publice? „Aproape că nu ar exista“, spun cunoscătorii.

Ei bine, nu trebuie să fii specialist ca să înţelegi că, astăzi, nicio companie nu îşi mai permite să nu investească în oameni care să o ajute să se promoveze, să se vândă, să găsească parteneri şi clienţi şi să-şi crească profitul. Ba mai mult, jucătorii mari fie creează echipe atent selectate, coordonate de o persoană foarte capabilă, fie cumpără serviciile unei agenţii care să le pună la punct promovarea. Oricum ar fi, un lucru este sigur: bugetele pentru aceste departamente s-au dublat în ultimii ani. Lucru observat, de altfel, şi în 2015, care a adus schimbări semnificative în ograda multor firme, indiferent de sector. În acest număr, vă prezentăm managerii care au avut un rol cheie în cadrul companiilor pe care le reprezintă.

ANDREEA MIHAI
Marketing Manager Carrefour România

Inovaţie şi dezvoltare. Sunt două dintre principalele axe pe care s-a concentrat Carrefour România în 2015, un rol cheie avându-l Andreea Mihai, Marketing Manager. Cu un scop clar definit, acela de a dezvolta partenerite cu foarte mulţi parteneri locali şi de a promova cât mai multe produse noi, Carrefour România poate trece astăzi drept unul dintre cei mai importanţi retaileri din piaţa locală. Compania a continuat să dezvolte prin deschiderea de magazine, investind puternic în tot felul de campanii. Cifrele arată că este unul dintre cei mai mari consumatori de publicitate radio, numai în primele şapte luni ale anului trecut bugetul fiind de 3,54 milioane euro (rate card).


Ionuţ Stanimir
Director de Comunicare BCR

Absolvent al SNSPA, specializat în Politologie şi Sociologie şi mai apoi în Comunicare şi Relaţii Publice, Ionuţ Stanimir a ocupat, în perioada 2006-2010, funcţia de purtător de cuvânt al Erste Group Bank în Viena. Ulterior, s-a alăturat BCR, deţinând postul de Șef de Comunicare Externă. Din ianuarie 2013, el ocupă funcţia de Director de Comunicare al celei mai mari bănci din România. Anul trecut, Ionuţ Stanimir a coordonat comunicarea programului de transformare al BCR, definitivarea strategiei de CSR axată pe educaţie şi leadership civic, şi toate programele comerciale majore ale BCR, printre care amintim  schimbarea creditării în lei, programul Scade Rata, derulat în a doua parte a anului trecut,  şi strategia Customer Experience a BCR.


AMALIA ANGHEL  
Manager Comunicare Corporate GDF SUEZ Energy România

Anul trecut s-au împlinit 10 ani de la intrarea pe piaţa românească a GDF Suez. În toată această perioadă, Amalia Anghel a fost persoana responsabilă de partea de comunicare. Aniversarea celor 10 ani de prezenţă a GDF Suez, în România, a culminat cu campania de rebranding GDF Suez devine Engie. Schimbarea de marcă a fost însoţită şi de o schimbare de poziţionare,  realizată într-un context în care domeniul energiei este marcat de schimbări, iar tranziţia energetică devine o prioritate la scară mondială ce presupune reducerea consumului energetic prin eficienţă energetică, digitalizarea informaţiei şi dezvoltarea energiilor nepoluante. Campania de comunicare a rebranding-ului a fost derulată, în a doua parte a anului trecut, pe toate canalele media: TV, outdoor, internet, radio şi presă scrisă.


MIHAELA UNGAR
Directorul Diviziei de funcţiuni subordonate CEO  KMG Internaţional


Cu peste 20 de ani de experinţă, Mihaela Ungar s-a alăturat KMG International Group în 2013, ocupând funcţia de Director de Marketing şi Comunicare, urmată de funcţia de Director de Marketing şi Retail. În prezent, coordonează departamentele: Marketing, Relaţii Publice, Comunicare Internă, Resurse Umane şi Cancelarie. Anul trecut, strategia de marketing a grupului a fost concentrată pe interacţiunea cu consumatorul, adică pe gama de carburanţi Efix, noile staţii Rompetrol şi serviciul de plată la pompă Fill&Go.  Toate aceste direcţii au fost apreciate de clienţi, compania înregistrând un trend ascendent privind consumul mediu lunar (14%), notorietatea brandului Efix şi poziţionarea acestuia ca leader în rândul brandurilor de carburanţi.


MIHAELA FILIP  
Public Relations Manager Bitdefender


Prezentă de patru ani în echipa Bitdefender, Mihaela Filip a coordonat proiecte importante, cu mare impact la public. Numai anul trecut, cel mai răspândit brand românesc la nivel mondial a derulat, alături de MSLGROUP The Practice, campania de brand „Bitdefender - Inteligenţă din România“. Tehnologiile româneşti create de companie, care protejează peste 500 de milioane de utilizatori, au câştigat numeroase premii la nivel internaţional. Un alt proiect important coordonat de Mihaela Filip a fost cel prin care Bitdefender susţine antreprenoriatul în IT, campanie în parteneriat cu TechHub.


SIMONA ILIESCU
Marketing Manager MedLife


Cu o carieră bine definită, Simona Iliescu se ocupă de tot ce înseamnă „marketing“ în echipa MedLife.  A dezvoltat proiecte mari pentru unul dintre cei mai cunoscuţi operatori de servicii medicale private din România şi a lucrat în parteneriat cu agenţii specializate pe dezvoltarea de produse, cât şi pe campanii de imagine. Anul trecut, compania a investit mult în servicii de marketing şi comunicare, în contextul în care a făcut mai multe achiziţii la nivel regional. În plus, investiţiile s-au concentrat şi pe deschiderea de noi clinici şi spitale. În total, investiţiile principalei companii deţinută de omul de afaceri Mihai Marcu au fost de circa 10 milioane euro în proiecte de tip green field şi achiziţii.


MIHAELA MUREȘAN
Marketing Manager IKEA


De mulţi ani, Mihaela Mureşan a avut un rol imporant în cadrul companiei IKEA România. Cu o experienţă de 15 ani în marketing şi comunicare, Mureşan a lucrat în media şi retail. Totodată, a lansat branduri noi pe piaţa românească, dar şi în străinătate, unul dintre cele mai cunoscute fiind IKEA. De altfel, compania a investit mult în campanii de promovare şi lansări de produse noi, în fiecare an. IKEA a intrat direct pe piaţa românească în 2010 când a cumpărat cu circa 30 mil. euro magazinul deschis de omul de afaceri Gabriel Popoviciu în franciză, în 2007. Grupul suedez este controlat de miliardarul Ingvar Kamprad şi de familia sa.


DANIEL BELU
Marketing  Manager LEMET


Acum aproape 10 ani, Daniel Belu a renunţat la un job într-o agenţie de media şi s-a angajat la producătorul de mobilă Lemet. Din poziţia de director de marketing el a contribuit la dezvoltarea afacerilor companiei, care astăzi a ajuns unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa românească de profil. Jobul lui Daniel Belu constă în coordonarea campaniilor de marketing, iar acest lucru presupune atât comunicarea integrată prin media a brandului Lem`s, cât şi comunicarea „in store“. De altfel, în prezent, reţeaua LEM’S, brandul de retail al companiei, are cea mai mare acoperire la nivel naţional, aproape 70.000 metri pătraţi amenajaţi în aproape toate judeţele ţării. Anul trecut,  Lemet şi-a mărit reţeaua de magazine, în urma unor investiţii de peste 8 milioane de lei, şi a derulat o serie de campanii media care i-au crescut semnificativ vizibilitatea.


MIHAI BOGOI
Strategic Marketing Manager Cris-Tim


Absolvent al Academiei de Studii Economice, specializarea Cibernetică, Mihai Bogoi (37 de ani) deţine funcţia de Strategic Marketing Manager al producătorului de mezeluri Cris-Tim, liderul pieţei locale. Anul trecut, compania deţinută de omul de afaceri Radu Timiş, a derulat numeroase campanii de marketing care au avut ca rezultat creşterea notorietăţii brandurilor Cris-Tim: produsele din gama Matache Măcelaru, Salamul Săsesc, Salamul de Sibiu. Totodată, în decursul anului trecut, compania a lansat pe piaţă noi produse atât din categoria ready-meal, cât şi produse lactate sub brandul Mugura.


IOANA IONESCU
Marketing Manager Cinema City România


Implicată activ în proiectele Cinema City pe piaţa locală, despre Ioana Ionescu se poate spune că trăieşte orice „emoţie“ pe care o împărtăşeşte cu spectatorii. Anul trecut, Cinema City a pus accent pe „experienţa cinematografică totală“, în mai multe săli, astfel încât spectatorii să devină parte din acţiune şi să trăiască intens întrega proiecţie, prin tot felul de campanii în marile oraşe. Iar eforturile de a aduce tehnologia cât mai aproape de oameni s-au văzut pe deplin în volumul foarte mare de vânzări pentru peliculele în IMAX şi  4DX. Cinema City este cel mai mare operator de cinematografe din România şi face parte din Cineworld Group, al doilea mare lanţ de cinematografe din Europa. Compania are multiplexuri în 13 oraşe din ţară.

Articolul a apărut în numărul 5 al revistei Capital, din perioada 1-7 februarie 2016

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

Premiile Capital

28 martie 2016

Cei mai buni CEO din România

Premiile Capital

22 martie 2016

Cei mai buni directori financiari

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.