Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Premiile Capital

Cei mai buni manageri de marketing și comunicare

Autor: | | 0 Comentarii

Cei mai buni manageri de marketing și comunicare, care s-au remarcat prin performanță și profesionalism, vor fi premiați la finalul lunii martie în cadrul Galei Premiilor Capital.

Ce s-ar face companiile fără departamente speciale de marketing, comunicare şi relaţii publice? „Aproape că nu ar exista“, spun cunoscătorii.

Ei bine, nu trebuie să fii specialist ca să înţelegi că, astăzi, nicio companie nu îşi mai permite să nu investească în oameni care să o ajute să se promoveze, să se vândă, să găsească parteneri şi clienţi şi să-şi crească profitul. Ba mai mult, jucătorii mari fie creează echipe atent selectate, coordonate de o persoană foarte capabilă, fie cumpără serviciile unei agenţii care să le pună la punct promovarea. Oricum ar fi, un lucru este sigur: bugetele pentru aceste departamente s-au dublat în ultimii ani. Lucru observat, de altfel, şi în 2015, care a adus schimbări semnificative în ograda multor firme, indiferent de sector. În acest număr, vă prezentăm managerii care au avut un rol cheie în cadrul companiilor pe care le reprezintă.

ANDREEA MIHAI

Marketing Manager Carrefour România

Inovaţie şi dezvoltare. Sunt două dintre principalele axe pe care s-a concentrat Carrefour România în 2015, un rol cheie avându-l Andreea Mihai, Marketing Manager. Cu un scop clar definit, acela de a dezvolta partenerite cu foarte mulţi parteneri locali şi de a promova cât mai multe produse noi, Carrefour România poate trece astăzi drept unul dintre cei mai importanţi retaileri din piaţa locală. Compania a continuat să dezvolte prin deschiderea de magazine, investind puternic în tot felul de campanii. Cifrele arată că este unul dintre cei mai mari consumatori de publicitate radio, numai în primele şapte luni ale anului trecut bugetul fiind de 3,54 milioane euro (rate card).

Ionuţ Stanimir

Director de Comunicare BCR

Absolvent al SNSPA, specializat în Politologie şi Sociologie şi mai apoi în Comunicare şi Relaţii Publice, Ionuţ Stanimir a ocupat, în perioada 2006-2010, funcţia de purtător de cuvânt al Erste Group Bank în Viena. Ulterior, s-a alăturat BCR, deţinând postul de Șef de Comunicare Externă. Din ianuarie 2013, el ocupă funcţia de Director de Comunicare al celei mai mari bănci din România. Anul trecut, Ionuţ Stanimir a coordonat comunicarea programului de transformare al BCR, definitivarea strategiei de CSR axată pe educaţie şi leadership civic, şi toate programele comerciale majore ale BCR, printre care amintim  schimbarea creditării în lei, programul Scade Rata, derulat în a doua parte a anului trecut,  şi strategia Customer Experience a BCR.

AMALIA ANGHEL  

Manager Comunicare Corporate GDF SUEZ Energy România

Anul trecut s-au împlinit 10 ani de la intrarea pe piaţa românească a GDF Suez. În toată această perioadă, Amalia Anghel a fost persoana responsabilă de partea de comunicare. Aniversarea celor 10 ani de prezenţă a GDF Suez, în România, a culminat cu campania de rebranding GDF Suez devine Engie. Schimbarea de marcă a fost însoţită şi de o schimbare de poziţionare,  realizată într-un context în care domeniul energiei este marcat de schimbări, iar tranziţia energetică devine o prioritate la scară mondială ce presupune reducerea consumului energetic prin eficienţă energetică, digitalizarea informaţiei şi dezvoltarea energiilor nepoluante. Campania de comunicare a rebranding-ului a fost derulată, în a doua parte a anului trecut, pe toate canalele media: TV, outdoor, internet, radio şi presă scrisă.

MIHAELA UNGAR

Directorul Diviziei de funcţiuni subordonate CEO  KMG Internaţional

Cu peste 20 de ani de experinţă, Mihaela Ungar s-a alăturat KMG International Group în 2013, ocupând funcţia de Director de Marketing şi Comunicare, urmată de funcţia de Director de Marketing şi Retail. În prezent, coordonează departamentele: Marketing, Relaţii Publice, Comunicare Internă, Resurse Umane şi Cancelarie. Anul trecut, strategia de marketing a grupului a fost concentrată pe interacţiunea cu consumatorul, adică pe gama de carburanţi Efix, noile staţii Rompetrol şi serviciul de plată la pompă Fill&Go.  Toate aceste direcţii au fost apreciate de clienţi, compania înregistrând un trend ascendent privind consumul mediu lunar (14%), notorietatea brandului Efix şi poziţionarea acestuia ca leader în rândul brandurilor de carburanţi.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro