Potrivit unui sondaj desfăşurat printre 400 de hoteluri din 49 de ţări pe site-ul catererandhotekeeper.co.uk şi publicat luni, cererile şi plângerile clienţilor nu se limitează la trezitul dimineaţa sau o pătură suplimentară.

"Draperiile sunt prea albe” conduce în topul plângerilor, devansând “marea este prea albastră", “îngheţata este prea rece” sau “cada este prea mare”.

"Sforăitul partenerei mele nu mă lasă să dorm" obţine locul al cincilea, clientul nemulţumit cerând o reducere a preţului camerei din cauza aventurilor sale.

În clasament se mai află de asemenea “câinelui clientului nu i-a plăcut sejurul”, cu o cerere de rambursare, sau “ospătarul era prea frumos”, “nu există friptură în meniul vegetarian” sau “hotelul nu are vedere spre mare”, deşi era vorba de stabilimente din centrul Londrei, aşa cum este luxosul Hotel Mayfair, sau din Italia, la 80 de km de coastă.

A zecea cea mai bizară plângere a venit din partea mamei unui mire, furioasă că nu a obţinut apartamentul “lună de miere” la hotel.

În privinţa solicitărilor insolite, medalia de aur revine cererii “un pahar cu apă la fiecare oră pe parcursul întregii nopţii”, devansând “15 castraveţi pe zi”, “toaletă alimentată cu apă minerală” sau “baie cu miere”.

Furnizarea “sunetului de clopoţei de capră pentru a uşura somnul” nu este decât pe poziţia a cincea, în faţa cererii unui client care nu dorea să consume decât “pulpă dreaptă de pui”.

“Un şoarece mort”, “baia în ciocolată cu lapte”, livrarea a “16 perne” pentru un singur client şi “o supă de crocodil” încheie topul primelor zece cele mai bizare cereri.

Skyscanner se prezintă ca primul site european de călătorii şi al treilea la nivel mondial, cu 25 de milioane de vizitatori în fiecare an.

Agerpres