PUBLICAȚIILE NOASTRE:

IT & C

Cât a plătit un producător de smartphone-uri ca produsele să îi apară în serialul House of Cards

Autor: capital.ro | miercuri, 09 martie 2016 | 0 Comentarii

Plasarea de produse este o practică de marketing foarte cunoscută, iar producătorii de dispozitive nu se dau în lături când vine vorba să o folosească.

Dacă vă întrebaţi care sunt tarifele practicate pentru ca anumite smartphone-uri să apară într-un serial TV precum House of Cards, ei bine, producătorul chinez OnePlus tocmai a făcut o dezvăluire.

Samsung, Sony, Apple, Microsoft, LG, și alți producători de dispozitive mobile din întreaga lume, folosesc în mod regulat plasarea de produse pentru a introduce telefoanele lor în filme și emisiuni TV, informează Noobz.ro.

Deși companiile enumerate mai sus s-au folosit de această metodă pentru ca notorietatea mărcii să fie consolidată, mai multe companii chinezeşti folosesc acum plasarea de produse în SUA pentru ca marcile lor să ajungă să fie cunoscute.

Vezi cât a plătit OnePlus ca smartphone-urile sale să apară în House of Cards.


SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.