Fiecare antreprenor își poate înscrie afacerea și serviciile pe care le oferă pe platforma www.ziuaafaceriitale.ro și va avea vizibilitate în mediul online prin afișarea lui în Google maps, un lucru crucial pentru afacerile independente în aceste vremuri dificile.

Fie că este vorba de restaurantul cu specific italian din apropierea casei, cafeneaua din cartier sau magazinul non-stop de la colț, locațiile pe care le vizităm des, afacerile independente contribuie la dezvoltarea societății în fiecare zi. Tocmai de aceea, în anul 2016, METRO a lansat Ziua Afacerii Tale pentru a sărbători antreprenorii într-un mod cu totul special: în fiecare an, în a doua zi de marți a lunii octombrie, compania promovează si susține afacerile independente.

Anul acesta, pe fondul contextului socio-economic impus de pandemia de coronavirus, afacerile independente au fost cele mai afectate. Cu toate acestea, ultima perioadă ne-a dovedit cât de importante sunt aceste afaceri, care ne fac să ne simțim parte din comunitate.

Contextul actual ne-a oferit oportunitatea să sărbătorim contribuția antreprenorilor în societate și mai ales rezilienței de care au dat dovadă în aceste vremuri dificile.

Indiferent că este vorba de un serviciu de livrare de calitate înființat de la zero, de aprovizionarea persoanelor cu necesarul zilnic în timpul perioadei de izolare sau de oferirea de soluții creative pentru diferite servicii pentru a depăși situația de criză, afacerile independente și-au dovedit importanța în viața de zi cu zi în comunitatea locală, dar și la nivelul întregii societăți.

Susțineți afacerile preferate, mai ales în perioada dificilă impusă de coronavirus

Pandemia de coronavirus a împins anumite industrii într-o criză existențială. Sub restricțiile de igienă și distanțare socială, restaurantele, magazinele și saloanele de înfrumusețare au fost nevoite să se reinventeze, au avut nevoie de un nou start. Revenirea la normalitate și, prin urmare, la vânzările obținute înainte de pandemie, încă nu sunt posibile. Numeroși antreprenori din întreaga lume au nevoie de sustinere pentru a-și putea menține afacerea pe piață. 

Pentru a marca Ziua Afacerii Tale, METRO organizează evenimente si activări în București, Brașov, Sibiu, Cluj, Timișoara și Iași, promoții și concursuri  pentru clienți în parteneriat cu mai mulți furnizori, printre care Albalact, Hochland, Perutnina, Jacobs, Heineken, PPD, Pernod, Coca-Cola, Diversey, P&G, Unilever Food Solution, dar și workshop-uri dedicate industriei HoReCa, implementate și comunicate prin intermediul mai multor canale media și social media.

Înscrierea pe site-ul inițiativei Ziua Afacerii Tale, iți aduce listarea automata pe platforma Google My Business

În aceste vremuri, notorietatea și vizibilitatea pe care afacerile independente le au în fața consumatorilor finali este cu atât mai importantă. De aceea, înscrierea acestora la Ziua Afacerii Tale le oferă afacerilor listarea automată pe platforma Google Maps, printr-un cont verificat Google My Business. Prin acest mijloc digital, METRO facilitează accesul consumatorilor finali către locațiile pe care acestia le cauta online. Astfel, fiecare utilizator poate să găsească afacerea preferată sau poate descoperi altele noi.

„Misiunea asumată de METRO este aceea de a deveni partenerul de încredere al antreprenorilor curajoși, care nu cedează în fața provocărilor apărute pe parcurs. Anul acesta, contextul dificil creat de pandemia de coronavirus a arătat cât de importante sunt afacerile independente în societate. Prin creativitate, dar mai ales responsabilitate, antreprenorii afacerilor mici și mijlocii au fost alături de comunitate și au oferit sprijin clienților, într-o perioadă în care a fost cea mai mare nevoie de ele. Este momentul să fim solidari, tocmai de aceea, încurajăm oamenii să intre în platforma dedicată Zilei Afacerii Tale și să susțină antreprenorii locali. Afacerile independente merită mai mult decât admirația noastră, merită tot suportul nostru pentru a depăși această perioadă de cumpănă”, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România.

Cumpără un produs în plus și acceptă provocarea #oneforyou

Prin alăturarea la inițiativa #oneforyou pe rețelele sociale, clienții își pot arăta aprecierea fata de afacerile lor preferate, iar antreprenorii pot vinde mai mult. Demersul are în spate un mecanism simplu: oamenii cumpără produsele preferate în cantități mai mari, ca atunci când urmează să se întâlnească cu cei dragi, și postează apoi o fotografie  cu hashtag-ul  #oneforyou, dând tag prietenilor alături de care ar vrea să fie. Inițiativa #oneforyou își propune să aducă prietenii împreună și are scopul de a încuraja interacțiunea online și de a-i motiva să împărtășească astfel de momente pe social media.