Raportul PwC, intitulat "Changing the game: the Outlook for the Global Sports Market to 2015", analizează principalele patru domenii ale veniturilor sportive (vânzările de bilete, drepturile media, sponsorizare şi merchandising) şi estimează că în 2010 veniturile globale din sport s-au ridicat la 121,4 miliarde de dolari, urmând să crească în ritm anual cu 3,7% până la 145,3 miliarde de dolari până în 2015.

Sponsorizarea ar urma să aducă cea mai mare creştere a veniturilor, 5,3% până la 45,3 miliarde de dolari în 2015, însă PwC atrage atenţia organizaţiilor sportive că sponsorii cer mai mult pentru investiţiile lor.

America de Nord ar urma să rămână cea mai mare piaţă sportivă, urmată de Europa, Orientul Mijlociu, Africa (EMEA) şi Asia, în timp ce America Latină ar urma să aibă cel mai mare ritm anual de creştere ca urmare a Cupei Mondiale ce va fi găzduită în 2014 de Brazilia.

Te-ar putea interesa și: