Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Țara unde trenurile de marfă vor circula cu 300 km/h

Autor: | | 0 Comentarii | 511 Vizualizari

În prezența ministrului Dezvoltării Economice, Luigi Di Maio, grupul FS Italiane a lansat Mercitalia Fast, un serviciu inovator de transport de marfă de mare viteză. Trenul va circula cu viteze de pana la 300 km/h.

Mercitalia Fast este primul serviciu de transport feroviar de mare viteza din lume folosit pentru transportul marfurilor. Astfel, a inceput o noua era pentru activitatea de transport de marfa a Grupului FS Italiane, conform clubferoviar.ro.

Marfurile vor calatori la bordul unui tren de mare viteza care are o capacitate de incarcare echivalenta cu 17 camioane. Utilizarea containerelor va facilita operatiunile de incarcare si descarcare si le va face mai eficiente si mai sigure.

„Odata cu lansarea noului serviciu Mercitalia, transportul marfurilor intra in mileniul al treilea. Facem, astfel, primul pas intr-un proiect amplu care are ca scop definirea transportului de marfa de mare viteza italian ca model de transport de ultima generatie in context european”, a declarat ministrul Luigi Di Maio.

Incepand cu 7 noiembrie, noul serviciu de marfa, administrat de Polo Mercitalia, va conecta Terminalul Mercitalia din Maddaloni-Marcianise (Caserta), o poarta logistica catre sudul Italiei, de Interportul Bologna, unul dintre cele mai importante hub-uri logistice din nordul Italiei, folosind reteaua italiana de mare capacitate/mare viteza in fiecare zi, in 3 ore si 30 de minute. Pe viitor, compania planuieste sa extinda serviciile Mercitalia Fast catre alte terminale din principalele orase italiane deservite de reteaua de mare viteza.

„Mercitalia Fast va fi primul serviciu de transport de marfa care utilizeaza reteaua feroviara nationala de Mare Viteza/Mare Capacitate. Obiectivul nostru este sa oferim servicii personalizate acelor clienti care doresc sa livreze marfuri rapid, eficient si la timp, aceste solicitari fiind in crestere ca urmare a actualului boom al comertului online. In prezent, suntem singurul operator capabil sa ofere un astfel de serviciu inovator”, a declarat Marco Gosso, CEO Mercitalia.

Acest prim serviciu Mercitalia Fast va reduce traficul pe principala autostrada italiana (Autostrada A1) cu aprox. 9.000 de camioane anual, reducand astfel si emisiile de dioxid de carbon cu 80% comparativ cu transportul rutier.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.