"Dupa 10 luni de la tragicul eveniment, şocul a fost absorbit, iar ADM Farm îşi propune să crească în continuare în ritmul pieţei pentru a atinge targetul de 220 de milioane euro previzionat pentru anul curent. Perspectivele sunt încurajatoare, întrucât în T1, a înregistrat o CA de 210 milioane de lei, foarte aproape de planul trimestrial, în conditiile unui debut slab al pietei în acest început de an pentru toti marii jucători din piata farmaceutică, se arată în comunicatul ADM Farm.
"Oamenii sunt cea mai importantă resursă în ADM Farm, iar cultura organizaţională bazată pe relaţii interumane strânse şi pe grija faţă de nevoile oamenilor reflectă reţeta succesului nostru. În  ultima perioadă, în echipa managerială ADM Farm au venit şi oameni noi care au adus plus valoare şi un suflu nou, necesar în orice etapa de evoluţie a unei companii care activează pe o piaţă instabilă, supusă unor reguli foarte dure din partea autorităţilor, în care totul se poate schimba de la o zi la alta", spune Elena Pop noul CEO al ADM Farm.
Înfiintata in vara anului 1998, ca o asociere între prieteni, ADM Farm, companie 100% românească, a reusit să crească de la primul milion de euro, realizat chiar în anul infiinţării, până la  210 milioane euro la sfârşitul anului 2012. Conform Cegedim, compania se situează după primele 5 luni din 2013 pe locul 6 şi "îşi continuă traseul ascendent în ciuda dificultăţilor cu care se confruntă din vara anului trecut, din cauza dispariţiei premature a unuia dintre fondatori, Dragoş Pop", se arată în comunicat.
Familia Pop a ocupat locul 136 în ediţia din 2012 a Top 300 Capital, cu o avere de 41 de milioane de euro.
Daca la sfarsitul anului 2012, ADM Farm s-a clasat pe locul 6 în topul distribuitorilor de medicamente cu aproximativ  6% cota de piaţă, în valoare si 9,12% în volum în 2013 este vizată menţinerea acestei poziţii onorante si ascensiunea pe pozitia 5, în condiţii favorabile de piaţă şi competiţie.
Iată situaţia distribuitorilor de medicamente până în 2011

Extindere şi consolidare

Business-ul ADM Farm se consolidează anul acesta  prin deschiderea noului centru logistic  din Braşov, cu capacitate extinsă cu 40%, şi prin inaugurarea segmentului 4 al platformei logistice centrale (Pantelimon), precum şi a pavilionului administrativ, care va găzdui echipa de retail (farmacii).

Începând cu anul 2003, grupul de firme ADM Farm şi-a adaugat in portofoliu si  reteaua de farmacii Santefarm, care are în prezent  peste 120 de angajaţi care activează în 23 de farmacii din Bucuresti si Ilfov si  deservesc peste 100.000 de pacienti in fiecare lună.

În următorii ani, ADM Farm îşi propune să îşi consolideze poziţia în distribuţia de produse farmaceutice şi parafarmaceutice din România,  obiectivul principal fiind respectarea parteneriatelor cu cei peste 120 de producatori si cei peste 6.000 de clienti, carora le furnizeaza cca 5.500 de produse şi servicii.