Autostrada București-Pitești va fi deszăpezită de cu autofrezele de capacitate mare achiziționate la începutul anului trecut de Compania Națională de Autostrăzi.

„Directorul general Cătălin Homor, împreună cu angajații direcției întreținelre drumuri naționale și autostrăzi din cadrul DRDP București au inspectat bazele de deszăpezire de la Ciorogârla și Ionești. Angajații DRDP București au prezentat o situație privind stocurile de sare, nisip, clorură de calciu și motorină. La baza de înreținere de la Ciorogârla este o autogfreză de capacitate mare, de 5.000 tone de zăpadă/h. La Ionești, sunt două autofreze de capacitate mare. Deszăpezirea și întreținerea autostrăzii București-Pitești se va realiza cu utilaje proprii”, ne-au explicat oficiali din cadrul CNADNR.

În prezent, valoarea totală a contractelor de deszăpezire încheiate pentru iarna 2015 – 2016 se ridică la circa 223,85 milioane de lei, fără TVA, conform situaţiei contractelor publicată pe site-ul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR). Cea mai mare parte din reţeaua de autostrăzi şi drumuri naţionale este acoperită de contracte, cu excepţia A1 (Bucureşti – Piteşti) – Ciorogârla, A1 (Bucureşti – Piteşti) – Ioneşti

„S-a acționat pe toată rețeaua de drumuri naționale și autostrăzi din România cu 870 utilaje”

Compania Națională de Autostrăzi a anunțat că acţionează pe întreaga reţea de drumuri naţionale şi autostrăzi cu utilaje de deszăpezire şi materiale antiderapante (sare, nisip, clorură de calciu și alte produse chimice cu efecte de degivrare), conform normelor în vigoare. “În perioada 03.01.2016, ora 17.30 – 04.01.2016, ora 5.30 s-a acționat pe toată rețeaua de drumuri naționale și autostrăzi din România cu 870 utilaje și s-au răspândit 5926 tone material antiderapant, 5,6 tone clorură de calciu și 13 tone produs ecologic. Datorită acestui fapt, în această perioadă, nu au fost semnalate blocaje sau restricții de circulație datorate fenomenelor meteorologice. Stocurile existente la acest moment sunt de 157.616 tone sare, 108.851 tone nisip, 849 tone motorină, 1090 tone clorură de calciu și 262 tone produs ecologic, asigurând intervenția pe timp de iarnă pentru două luni de zile”, potrivit CNADNR.