La Dristor este coadă la shaorma indiferent dacă e zi sau noapte și asta se reflectă în cifre: lanțul de shaormerii La Dristor a raportat pentru 2012 o cifră de afaceri de peste 9 milioane de lei (echivalentul a 2 milioane de euro la un cursul mediu al BNR pe 2012 ) aproape dublu față de nivelul 1,1 milioane de euro în 2011.

Cu toate acestea, pardoxal, cea mai de succes shaormerie din România a terminat anul tot pe pierdere.
Astfel, deși vânzările s-au dublat, pierderea a ajuns  în 2012 la  834.017 de lei. Conform cifrelor de la Finanțe, în 2011 La Dristor pierduse 565.421 de lei.
Dristor Kebab s-a înfiinţat în 1999, în cartierul Dristor, şi a devenit un brand în Bucureşti. În cei 13 ani s-au extins şi în Centrul Istoric, şi în Tineretului şi chiar în mall.