Ce este, de fapt, PromoteGram? Lansată cu doar șase luni în urmă, de către antreprenorul Răzvan Alexandrescu, PromoteGram este o platformă online care are deja peste 12000 de utilizatori. Sistemul este unul pe cât de simplu, pe atât de inovator. Fiecare utilizator își creează un cont gratuit, alege ce oferte vrea să promoveze pe conturile sale de Social Media, le postează și este răsplătit pentru fiecare postare.

De altfel, ca dovadă că lucrurile funcționează impecabil, avem deja certitudinea că PromoteGram este platforma cu cea mai rapidă creștere a numărului de utilizatori, de la lansare, certitudine care confirmă că PromoteGram devine foarte rapid un nou trend. Compania estimează că până la finele lui 2020 cifra de afaceri va depăși borna de un milion de euro, și asta raportat doar la nivelul pieții din România, pentru că PromoteGram urmează să se lanseze în Spania, Italia și Franța, în primul semestru al anului următor.

Piața de publicitate online este dinamică și competitivă, iar rețelele de Social Media sunt, categoric, cele mai utilizate platforme. O soluție eficientă în această direcție, care capătă o amploare din ce în ce mai mare, este reprezentată de PromoteGram, o platformă ingenioasă care deja a reușit să schimbe regulile de promovare pe rețelele de Social Media din România. Cum ar fi ca brandul tău să fie promovat INSTANT de mii de oameni pe rețelele sociale? Ca antreprenor aflat la început de drum, sigur vei găsi acest instrument ca fiind extrem de util în dezvoltarea afacerii tale.

Antreprenorul Răzvan Alexandrescu, fondator și CEO PromoteGram, nu este la primul proiect de acest gen. Răzvan are o vastă experiență în marketing online, analiza datelor și comportamentul maselor de oameni în mediul online, și alături de Leonard Dumitru (Chief Sales Officer PromoteGram) a reușit să formeze o echipă alcătuită din marketeri afiliați de top, din întreaga lume, atât din Statele Unite ale Americii cât și din Asia. Numai în biroul de la București, de pildă, lucrează peste 20 de angajați.

„În ziua de azi, cred că un brand este mult mai interesat de awareness decât de like-uri sau cât de apreciată este o poză sau un profil. Pentu că dacă faci ceva, lumea trebuie să afle despre tine. Iar noi, prin platforma noastră, ducem vorba despre brandul tău prin vocea a mii de promoteri. De altfel, prioritatea noastră numărul 1 sunt promoterii noștri, pentru că ei contribuie activ la îmbunătățirea notorietății brandurilor care aleg să se promoveze prin noi. Comunitatea de promoteri pe care am construit-o ne dă încredere că produsul nostru este unul de care oamenii au nevoie”, ne-a declarat Răzvan Alexandrescu, CEO – PromoteGram.


Te-ar putea interesa și: