Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Puterea unui brand

Autor: | | 4 Comentarii | 126 Vizualizari

Lansarea unei publicaţii specializate într-o perioadă tulbure a economiei, în care însăşi presa scrisă îşi căuta identitatea, curajos, dar haotic, a fost considerată de mulţi drept un pariu riscant. Într-un „talcioc infect şi imoral“, după cum descrie unul dintre cei mai vechi cititori ai revistei economia de piaţă a anilor ‘90, Capital a pornit la drum propunându-şi să demonstreze că lucrurile se pot schimba în bine. În 4 decembrie 1992, revista

Lansarea unei publicaţii specializate într-o perioadă tulbure a economiei, în care însăşi presa scrisă îşi căuta identitatea, curajos, dar haotic, a fost considerată de mulţi drept un pariu riscant. Într-un „talcioc infect şi imoral“, după cum descrie unul dintre cei mai vechi cititori ai revistei economia de piaţă a anilor ‘90, Capital a pornit la drum propunându-şi să demonstreze că lucrurile se pot schimba în bine.

În 4 decembrie 1992, revista Capital transmitea cititorilor, cu litere mari, pe prima pagină, ceea ce poate fi considerat motivul principal pentru care a luat fiinţă: „Doi români din trei vor capitalism“. Acesta era titlul articolului de deschidere din numărul inaugural (format din 24 de pagini) şi, totodată, o trimitere spre ceea ce va însemna, din acel moment, marea sa provocare: să-i sprijine pe românii dornici de capitalism să înţeleagă mecanismele economiei de piaţă şi să-i convingă pe cei sceptici că există enorm de multe oportunităţi neexplorate, care îi pot transforma în oameni de afaceri de succes.

Ajunsă astăzi la numărul 750, revista Capital are un bilanţ aproape incredibil. În 15 ani au fost vândute peste 36 de milioane de exemplare, iar revista a trecut prin mâinile a mai mult de 160 de milioane de cititori. Pentru tipărirea sa au fost folosite (inclusiv pentru această ediţie) peste 7.500 de tone de hârtie (mai mult decât cantitatea de oţel folosită la construirea Casei Poporului). Dar Capital înseamnă mult mai mult decât cifre şi statistici. Înseamnă unul dintre cele mai puternice şi valoroase branduri din media autohtonă, o colecţie consistentă şi originală de topuri şi suplimente, dar şi o echipă care se străduieşte încontinuu să performeze, pentru a satisface nevoia de informaţie de calitate a unui public cititor din ce în ce mai exigent, pe o piaţă devenită extrem de competitivă.

Lor, cititorilor, le mulţumeşte întreaga echipă a Capital, în acest moment aniversar, având convingerea că, fără încrederea şi fidelitatea demonstrată de aceştia, menţinerea revistei în poziţia de lider al pieţei publicaţiilor economico-financiare din România, timp de 15 ani, nu ar fi fost posibilă.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.