Trustul de presa Realitatea-Catavencu ar putea renunta la colaborarea cu regia de vanzari AdEvolution, responsabila de vanzarea spatiului publicitar pe site-urile din portofoliu, potrivit unor surse din piata. In urma incheierii colaborarii, trustul ar urma sa constituie o divizie interna de vanzare a spatiului de publicitate pentru site-urile aflate in portofoliu.

Realitatea-Catavencu a anuntat parteneriatul cu AdEvolution la sfarsitul lunii ianuarie a acestui an.  Prin informarea trimisa presei la acea perioada, R-C anunta ca oferta comuna a celor doua entitati insumeaza o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar, realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women’s lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, it si job-uri.

Odata cu semnarea colaborarii, Sorel Radu, director de vanzari publishing, radio si new media al grupului Realitatea-Catavencu, declara ca parteneriatul reprezinta un pas hotarat al grupului Realitatea-Catavencu spre piata online, o piata foarte vie, cu o dezvoltare agresiva, cu jucatori consacrati si specializati.

Anterior colaborarii cu regia AdEvolution, site-urile R-C au fost reprezentate de catre Boom.

Data: 28 mai 2008