Dezvoltarea urbanistica riguroasa si locatia proiectului sunt punctele forte care atrag ca un magnet mari companii de retail, firme de renume care vor sa inchirieze un spatiu de birouri, dar si persoane interesate de un apartament sau de o vila in zona.

Spre exemplu, compania Vinci investeste aici circa 40 de milioane de euro pentru deschiderea centrului comercial Feeria, care va include si hipermarketul Carrefour. Galeria de magazine va fi cea mai mare de pana acum, cu o suprafata de 17.300 de metri patrati. Desi pana la inaugurare mai sunt circa sase luni, spatiile comerciale din cadrul galeriei sunt inchiriate in proportie de 100%. Printre firmele care se isi vor comercializa produsele in centrul Feeria, se numara Ultra Pro, Nike, Terranova, Germanos, La Mama sau KFC. Reprezentantii Carrefour estimeaza ca centrul comercial va avea zilnic intre 10.000 si 20.000 de vizitatori.


“Zona de nord a fost foarte activa in ultimii ani pe partea rezidentiala, insa din punct de vedere comercial nu s-au creat facilitatile necesare. Prezenta Media Galaxy in cadrul proiectului Baneasa va atrage un segment important de clienti cu venituri medii si mari”, considera Dan Ostahie, presedintele Altex. Compania investeste un milion de euro in amenajarea unui spatiu de 3.500 de metri patrati.


Alte investitii importante vor fi realizate de Mobexpert, care va aloca aproximativ 15 milioane de euro pentru amenajarea unui mall de mobilier si de Bricostore, care vine cu 14 milioane de euro pentru constructia celui mai mare centru de bricolaj pe care l-a deschis pana acum in Romania.
si ca o dovada in plus ca proiectul Baneasa este privit ca un borcan cu miere de catre retaileri, compania suedeza Ikea, unul dintre cei mai importanti producatori de mobilier la nivel mondial, ar putea sa inaugureze primul magazin pe piata romaneasca in cadrul parcului comercial.
De asemenea, tiriac Auto, Dacia Renault si Citro