Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat în ședința publică de ieri solicitarea JOB TV SRL Ploiești. Noul post tematic este dedicat locurilor de muncă și va avea denumirea „Job TV”.

Deocamdată acest post va fi unul local, cu emisie doar în București. Investiția se ridică la 324.000 de lei, din care 200.000 de lei reprezintă finanțare prin StartUp Nation, iar 124.000 de lei, fonduri proprii. Postul urmează să fie lansat anul viitor după cum declară reprezentanții acestuia pentru Paginademedia.

Daniela Bărcan, cea care deține societatea JOB TV SRL ce va opera televiziunea, le-a spus membrilor Consiliului că are studii și experiență în televiziune.

„Ne-am asociat trei prieteni. Totul a început la o discuție într-o cafenea. Eu, în momentul acela eram fără job. Am studii și experiență în televiziune. Am terminat jurnalism și regie de film, dar nu îmi găseam un loc de muncă, iar unul dintre ei m-a spus: ce ar fi să-ți faci tu propria televiziune. Tot ei au venit și cu ideea de a accesa fonduri pentru un start up. Unul dintre prieteni este grafician, altul se pricepe lavânzări și atunci am pornit de aici. Mi-am fotmat o echipă și am vrut să completăm platformele de online cu partea de media audiovizual.

Cererile de locuri de muncă sunt foarte multe. Oamenii nu au de unde să acceseze informații. Tot ce ține despre cum se poate obține un job. Prezentarea meseriilor, la Jobul Zilei, o emisiune care se ocupă cu asta, în fiecare zi este prezentat un alt job. Avem un proiect SOS Job – o emisiune gen campanie care intră în mediile defacorizate. Împreună cu asistenții sociali vrem să ajungem la familiile care nu au un loc de muncă, care trăiesc din ajutor social, ei să fie mediatizați și văzuți de angajatori.”

Inițial s-a vrut ca postul să primească o licență cu acoperire națională dar membrii Consiliului nu au fost convinși că proiectul va fi unul fezabil așa că au recomandat ca solicitarea să fie pentru o televiziune locală, cu acoperire în București, pentru a avea șanse de aprobare.