[email protected] Mobile oferă acces de pe terminalele mobile la conturile companiei și la mesajele primite. De asemenea, prin intermediul noii aplicații mobile, utilizatorii pot semna plăți deja inițiate prin aplicația de internet-banking [email protected] sau prin aplicația de home-banking MultiX.

Toți utilizatorii serviciului de internet banking [email protected] vor putea utiliza aplicația mobilă folosind aceleași credențiale, indiferent de modalitatea de autentificare, prin token fizic sau digital.

Pentru cea mai bună experiență în utilizarea aplicației mobile, banca recomandă alegerea tokenului digital, M-Token. Acesta funcționează integrat cu [email protected] Mobile, autentificarea utilizatorilor având loc mai rapid, în mai puțini pași.

Token-ul digital se activeaza facil prin site-ul [email protected] și, ulterior, se inițializează automat la deschiderea aplicației [email protected] Mobile, iar utilizatorii se vor putea autentifica direct, folosind amprenta digitală, recunoașterea facială sau PIN-ul M-Token.

Cele două aplicații – BRD@ffice Mobile și M-Token – pot fi descărcate și instalate din magazinele de aplicații dedicate Android și iOS. Pentru a utiliza M-Token, utilizatorii existenți ai [email protected] trebuie mai întâi să subscrie la această metodă de autentificare.