“Grupul media este în prezent în discuţii cu canale de televiziune prin cablu şi platforme de difuzare video online pentru încheierea unui acord de difuzare”, a explicat marţi Sam Dolnick, adjunct al directorului redacţiei cotidianului. 

Până în prezent, nu a fost anunţată nicio dată de lansare. Emisiunea va fi consacrată actualităţii şi va conţine anchete, imagini din teren şi interviuri, potrivit unui anunţ postat de New York Times pentru recrutarea responsabilului editorial al proiectului. 

Proiectul prevede participarea activă a jurnaliştilor cotidianului, explică anunţul, preluat de specialistul în media Brian Stelter, din cadrul postului de informaţii CNN. 

Ideea de a transpune o marcă de presă scrisă în televiziune nu este nouă. 

În 1988, cotidianul naţional american USA Today a lansat "USA Today: The Television Show", o emisiune de ştiri cotidiană, difuzată în cea mai mare parte a SUA, dar suprimată după numai 14 luni din cauză că nu şi-a găsit publicul. 

Mai recent, site-ul Vice News a încheiat un acord cu canalul prin cablu HBO, care difuzează, din octombrie 2016, un program de ştiri cotidian intitulat "Vice News Tonight". 

Implicarea de lungă durată a Vice în domeniul video, care şi-a lansat şi propriul canal de televiziune Viceland în februarie 2016, a făcut din acest demers un succes. 

Site-ul de informaţii BuzzFeed, şi el deja foarte activ în domeniul video, propune, din septembrie 2017, "AM to DM", o emisiune cotidiană de o oră difuzată pe Twitter şi care face apel la resursele editoriale ale redacţiei BuzzFeed. 

La rândul său, New York Times a încercat să se adapteze la creşterea numărului materialelor video pe internet în ultimii ani şi postează foarte frecvent pe site-ul său conţinut în general scurt. 

La începutul lui 2017, publicaţia a intrat cu hotărâre în lumea radioului, cu podcastul cotidian "The Daily", o emisiune de circa jumătate de oră care tratează actualitatea dintr-o perspectivă de tip magazin. 

Printre podcasturile cele mai ascultate din SUA de la lansare, "The Daily" a depăşit pragul de 100 de milioane de download-uri la jumătatea lui octombrie 2017.