„În România, declinul veniturilor din chirii este rezultatul unor anumite unităţi comerciale care au avut chirii mari pe baza unor contracte încheiate în perioada de boom din 2007-2008“, se arată în raportul financiar al companiei.
Cu toate acestea, valoarea centrului comercial din Militari a crescut pe parcursul anului trecut la 71,3 mil. euro, după ce în anul anterior era evaluat la 69 mil. euro.
Gradul de ocupare al Militari Shopping Center a ajuns la 99,1%, faţă de 98,1%, cât era în 2010, acesta fiind cel mai înalt grad dintre proiectele deţinute de grup în celelalte ţări din regiune.
Atrium European Real Estate a achiziţionat în anul 2004 prima fază a proiectului din Militari, dezvoltat de către compania belgiană Liebrecht&wooD, în urma unei tranzacţii de circa 20 de milioane de euro. Pentru extindere, care a fost finalizată în martie 2009, compania a anunţat că a alocat 67 de milioane de euro.
Compania mai deţine două terenuri de peste 260.000 de metri pătraţi la Arad şi Constanţa, pentru care a fost anunţată dezvoltarea unor noi parcuri de retail.