"Accesul facil către frontieră, la Arad, este o prioritate pentru noi, am comunicat-o Guvernului. Zilnic avem un flux de 350 de camioane care pleacă de la Mioveni spre graniţă şi invers. Am economisi 30 de euro (pe autoturism transportat – n.a.). Miza este mare pentru noi şi există şi aspecte de mediu, am discutat cu Guvernul, care nu ne-a dat încă un termen precis (pentru Autostrada Piteşti – Sibiu – n.r.). Insistăm însă că pentru noi nu are un caracter de urgenţă. 30 de euro nu înseamnă nici mult nici puţin, există şi alte elemente de competitivitate de luat în calcul, vorbim de costuri salariale, care trebuie să rămână la un anumit nivel, altfel uzina din Tanger (Maroc), care este o uzină nouă, devine din ce în ce mai importantă", a spus Maure.

Oficialul Dacia a menţionat că Renault este prezent industrial în România de 15 ani şi nu are deocamdată intenţia de a pleca. Pe de altă parte, a adăugat Maure, există uzina din Maroc, unde se produc modelele Dokker, Loga şi Sandero, care devine din ce în ce mai competitivă şi este important ca România să îşi păstreze competitivitatea pentru a exporta pe pieţele din vestul Europei.

Dacia şi Centrul de Tehnologie Renault din România (RTR), care fac parte din Polul Auto Muntenia, au semnat, luni, două proiecte de investiţii cu Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial 'Creşterea competitivităţii economice', care vor sprijini Dacia să testeze noile motoare.AGERPRES