Pentru ca inainte de a fi oameni de publicitate, nu trebuie sa uitam ca suntem, cu totii, telespectatori. Iar, vorba unui confrate, „scuzele nu se filmeaza”.
1) Timisoreana – spotul in care curge berea in halba „de undeva”, din eter. E-adevarat, nimeni nu e perfect si recunosc ca am mai dat si eu „gherle” in cariera, dar nici chiar asa. Cu acest spot se incearca sa se dovedeasca faptul ca poti pune orice pe sticla. Nu e asa, stimati colegi. Nu suntem toti niste creduli. Am mai rasfoit si noi o carte, am mai vazut un film. Dar asa ceva n-am mai vazut.
2) Snackurile European Foods – spoturile din Mall cu „pernutele VIVA”, cu sloganul „Culmea gustarii”. Culmea prostului gust. Imi pare rau pentru agentia care a trebuit sa lucreze pe aceste proiecte si sunt sigur ca au avut si idei mai bune. Dar, se vede treaba, cineva nu prea ii lasa.
3) Izvorul Minunilor – testimonialul din supermarket cu doamna care explica unei alte cumparatoare de ce bea sotul ei numai aceasta apa minerala. Absolut penibila peroratia, pacat de banii investiti in productie si media. Oricum, spotul nu reuseste decat sa enerveze. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar sunt curios ce vanzari a declansat acest spot si din partea cui. Pentru ca stiu un adevar: consumatorul nu e prost. Deloc.