multi dintre proaspetii demnitari s-au remarcat si prin lipsa de notorietate. Veniti din randul al doilea sau al treilea al liderilor politici sau din functii de mult mai mica importanta, ei au, totusi, pana la proba contrarie, sanse sa gestioneze profesionist domeniile pe care le conduc. Nici media de varsta scazuta sau prezenta unor independenti in randul ministrilor nu a fost trecuta cu vederea de analistii si adversarii politici. Parerile sunt impartite: ar putea fi un semn bun pentru viitorul Romaniei, insa, in acelasi timp, un semn de slabiciune, atat a partidelor din coalitie, cat si a echipei de la Palatul Victoria.Nici desemnarea unor ministri din anturajul presedintelui Traian Basescu nu a ramas fara ecouri. Cei mai multi comentatori cred ca este clar ca ex-liderul democrat nu vrea sa ramana izolat la Cotroceni, ci doreste sa se implice, prin interpusi, in administrarea unor domenii importante. Cele mai vizibile parghii ale lui Basescu sunt Transporturile, Mediul, Integrarea Europeana si Administratia si Internele, iar cele mai mari implicatii le-ar putea avea influenta pe care ar putea-o exercita acesta asupra programelor de dezvoltare a infrastructurii. De exemplu, exista sanse, ce-i drept, destul de mici, ca presedintele, adversar declarat al autostrazii Brasov – Bors, sa ia la puricat controversatul contract cu Bechtel sau, cel putin, sa bage bete in roate finantarii proiectului.Nu in ultimul rand, trebuie vazut cum vor reusi cele patru partide sa cada de acord asupra posturilor de prefect si de secretar de stat. In Covasna si alte cateva judete au aparut deja tensiuni legate de eventualitatea ca UDMR sa detina conducerea prefecturii, iar in interiorul unor ministere impartirea functiilor a produs, se pare, unele neintelegeri.