Compania pune dublarea cifrei de afaceri din ultimii doi ani pe seama lansării mai multor produse inovatoare. Vânzările de vopsele au fost duble faţă de cât se aştepta compania iniţial. La sfârşitul anului această divizie a totalizat venituri de 2 milioane de euro, respectiv 11,5% din afacerile Duraziv.

„Divizia de vopsele a crescut business-ul considerabil. Am reuşit de asemenea să vindem foarte bine adezivi atât în primele două luni din 2011, cât şi la sfârşitul anului. Dacă reuşeşti să aduci un element de noutate care să răspundă unor nevoi concrete din piaţă poţi vinde chiar şi atunci când piaţa e pe minus”, declară Daniel Guzu, proprietarul Duraziv.  

Omul de afaceri are o experienţă vastă pe piaţa de vopseluri fiind fondatorul producătorului Fabryo, companie din acţionariatul căreia a ieşit în 2009 în urma unei tranzacţii cu fondul de investiţii Oresa Ventures. Anul 2010 a marcat revenirea sa în această piaţă prin lansarea unei noi linii de vopsele. Vânzările nu au fost unele semnificative, linia fiind dată în funcţiune în a doua parte a anului. Anul trecut a fost propriu-zis primul an integral de activitate pe acest segment. Iniţial compania şi-a bugetat vânzări pe acest segment de un milion de euro.

Duraziv îşi propune creşteri susţinute ale diviziei de vopsele, anul acesta demarând cu un proiecte de extindere a liniei de vopsele lavabile. „Ne dorim ca vopselele să deţină o treime din totalul business-ului şi în acest fel să ne dezvoltăm echilibrat, consolidându-ne prezenţa în piaţă ca distribuitor de sisteme”, spune Daniel Guzu.

Pe segmentul de adezivi creşterea valorică a fost de 35%, însă ca volum s-a înregistrat un avans de 40%. Adezivii reprezintă o treime din vânzările totale ale companiei. Compania este activă pe trei segmente de bază: profile metalice, adezivi şi vopsele.