Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Duster, Logan şi Sandero, în topul celor mai bine vândute modele auto din Rusia

Autor: | | 1 Comentarii | 831 Vizualizari

Vânzările auto în Rusia au urcat în 2017 cu 11,9%, la 1,59 milioane de unităţi, după patru ani de declin consecutiv, iar Duster, Logan şi Sandero s-au situat în topul celor mai bine vândute 25 de modele în Rusia, arată datele publicate vineri de Association of European Businesses (AEB), transmite Reuters.

În 2016, livrările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare pe piaţa rusă au scăzut cu 11%, la 1,42 milioane.

În 2017, pe primul loc în topul celor mai bine vândute maşini în Rusia s-a situat Rio, de la Kia (96.689 unităţi), urmat de Lada Granta (93.686 vehicule) şi Lada Vesta (77.291 unităţi), ambele produse de AvtoVAZ, Solaris, de la Hyundai (68.614 vehicule), Creta, de la Hyundai (55.305 unităţi), Polo, de la Volkswagen (48.595 vehicule) şi Duster, cu 43.828 de vehicule. Pe locurile 13 şi 14 se află Logan şi Sandero, cu 30.640 şi, respectiv, 30.210 vehicule. 

Duster, Logan şi Sandero sunt fabricate de Renault. 

"Vânzările din decembrie au fost în linie cu cele din lunile precedente, astfel încât, în pofida startului lent din ianuarie şi februarie, livrările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare pe piaţa rusă au urcat anul trecut cu 11,9%, la 1,59 milioane de unităţi. Piaţa mai are încă mult până la revenirea completă dar primul pas important în direcţia potrivită a fost făcut", a declarat Joerg Schreiber, preşedintele Association of European Businesses (AEB).

În decembrie, livrările au urcat cu 14% pe piaţa rusă, la 166.013 unităţi, iar primele zece cele mai vândute modele sunt produse local. 

Luna trecută, pe primul loc în topul celor mai bine vândute maşini în Rusia, s-au situat Lada Granta (10.302 vehicule) şi Lada Vesta (7.955 unităţi), ambele produse de AvtoVAZ, Rio, de la Kia (6.198 vehicule), Creta, de la Hyundai (5.899 unităţi), Polo, de la Volkswagen (5.601 vehicule), Solaris, de la Hyundai (4.941 unităţi) şi Duster, cu 4,816 de vehicule. Pe locurile 11 şi 16 se află Logan şi Sandero, cu 3.334 şi, respectiv, 2.933 vehicule. 

Renault deţine o participaţie de 50% la compania holding care controlează AvtoVAZ, în timp ce partenerul nipon Nissan Motor Co. deţine un pachet de 17,13%, iar corporaţia rusă de stat Rostec are un pachet de 32,87%. Împreună, Renault, Nisan şi AvitVAZ au fost responsabile pentru aproximativ o treime din cele 1,6 milioane de autoturisme noi vândute anul trecut în Rusia, însă, cu toate acestea, vânzările lor combinate au scăzut cu 32% în ritm anual. 

SURSA: Agerpres

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.