· Gestiune hoteliera si activitati turistice
· Curs de formare manageriala – structurat pe doua specializari :
– Managementul activitatii hoteliere si de alimentatie pentru turism
– Managementul activitatii agentiei de turism si dezvoltare turistica
Data inceperii: 01 octombrie 2002
Pret: 395 euro/ specializare
Participantii la specializarea „Managementul activitatii agentiei de turism si dezvoltare turistica” absolventi de studii superioare, cu varsta maxima 35 ani si avand cunostinte de limba franceza pot beneficia de un stagiu de practica in Franta, opt saptamani.
Tariful de participare este de 850 euro.
· Managementul resurselor umane
Durata: 100 de ore
Pret: 260 euro
· Managementul afacerilor
Durata: 100 ore
Data inceperii: 21 octombrie 2002
Pret: 260 euro
· Strategia manageriala si comportamentul organizational
Durata: 100 ore
Data inceperii: 28 octombrie 2002
Pret: 260 euro
· Sisteme moderne de management
Continut:
– Sistemul de management prin obiective;
– Sistemul de management prin proiecte ;
– Sistemul de management prin bugete ;
Data inceperii: 21 octombrie 2002
Pret: 260 euro
· Marketing si tehnici de vanzare
Durata: 100 ore
Data inceperii: 28 octombrie 2002
Pret: 260 euro
· Tehnici de negociere in activitatea de marketing
Durata: 75 ore
Data inceperii: 4 noiembrie 2002
Pret: 160 euro
· Strategii comerciale
Durata: 75 ore
Data inceperii: 11 noiembrie 2002
Pret: 210 euro
· Management financiar-contabil
Durata: 100 de ore;
Pret: 260 euro
· Contabilitate financiara
Durata: 60 de ore;
Pret: 210 euro
· standarde contabile internationale
Durata: 40 ore;
Pret: 260 euro
· Crearea unei intreprinderi comerciale – organizarea unei noi afaceri
Durata: 25 de ore;
Pret: 95 euro
Informatii suplimentare la sediul IROFAI,
str. Mihail Moxa 3-5, corp C, etaj I, sector1, Bucuresti
tel. 312.35.53, tel/fax 211.08.17,
e-mail: [email protected]     

Asociatia Consultantilor in Management din Romania – AMCOR, in colaborare cu Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, organizeaza seminarul cu participare internationala intitulat „Rolul consultantei in management pentru economiile in tranzitie”.
Participa: reprezentanti ai Federatiei Europene a Asociatiilor de Consultanta in Management (FEACO), Consiliului International al Institutelor de Consultanta in Management (ICMCI) si ai unor tari invecinate, aflate in tranzitie: Ungaria, Polonia, Slovacia.
Seminarul ofera o excelenta oportunitate pentru:
· intalniri cu oameni de afaceri romani, consultanti romani si internationali;
· a cunoaste experiente similare de restructurare, privatizare si dezvoltarea afacerilor din alte tari in tranzitie din Europa;
· a participa la schimbul de opinii legat de rolul consultantei in management pentru economiile in tranzitie.
· Taxa de participare: 50 USD
Seminarul se va desfasura la sediul Camerei de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, Sala Al. I. Cuza, tronson 2, etajul 4, bd. Octavian Goga nr. 2, sector 3, Bucuresti.