Compania apeleaza la franciza pentru dezvoltare
Compania Cumpana, unul din principalii distribuitori de apa naturala prin water-cooler-e, a decis extinderea afacerii sale la nivel national prin sistemul de franciza.
Investitia initiala necesara operarii unei unitati in franciza este de aproximativ 23.000 de euro, suma care acopera taxa de intrare in retea, amenajarea si dotarea spatiului de depozitare, costul masinilor de aprovizionare locala, precum si contravaloarea stocului initial de apa, pahare si bidoane (cu o capacitate de 19 litri). Viitorul partener va avea dreptul de a opera afacerea sub numele Cumpana, va beneficia de know-how-ul companiei si va fi permanent asistat de francizor.
Spatiul necesar operationalizarii unitatii va fi proprietatea francizatului sau inchiriat de acesta si va fi dispus pe o suprafata de minimum 120 metri patrati. Nu exista conditii privind locatia sediului partenerului. Dimensiunea profitabilitatii afacerii este data insa de eforturile de marketing si vanzari directe, pe care francizatul se angajeaza sa le maximizeze prin reprezentantii sai de vanzari si prin campaniile de promovare si marketing, pentru care va aloca un buget de publicitate de 2% din cifra de afaceri lunara.
In cadrul sistemului de franciza Cumpana nu se percep redevente, iar echipamentele water-cooler vor fi achizitionate de francizor si date in custodie francizatului, chiria perceputa de la clienti fiind cedata in proportie de 50% acestuia. Transportul apei si al echipamentelor catre francizat va fi asigurat de compania francizoare, partenerul sau fiind responsabil cu transportul de aprovizionare la nivel local.
Cumpana este, din 2002, si producator, detinand o fabrica situata in Padurea stefanesti din judetul Ilfov. La sfarsitul anului 2004, compania avea un numar de peste 6.000 de clienti la nivel national. Potrivit unor estimari, piata romaneasca a serviciilor de distributie a apei nercarbonatate prin water-cooler este acoperita de catre actualii jucatori in proportie de doar circa 30%, ceea ce arata uriasul sau potential.
Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici – de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.<BR>