SCOP Computers, distribuitor de produse informatice hardware si software, a inregistrat in anul 2005 o crestere cu 40% a cifrei de afaceri totale, depasind 55 milioane de euro, peste 85% din cifra de afaceri fiind realizata din distributie, prin intermediul partenerilor.

Unul dintre cele mai dinamice segmente a fost cel al notebook-urilor unde s-a inregistrat aproape o triplare a numarului de unitati vandute fata de anul precedent, ceea ce reprezinta, potrivit unui comunicat al companiei, o cota de peste 25 % din piata totala. De asemenea, Scop a inregistrat o evolutie ascendenta in segmentul videoproiectoarelor, unde numarul de unitati vandute s-a dublat, ceea ce a permis companiei sa detina o cota de peste 20% din piata de profil.


Pentru anul 2006, SCOP Computers isi propune dezvoltarea solutiilor de business si a serviciilor pentru clientii finali, axandu-se in continuare pe segmentul de retail si pe integratorii de sistem.



Reteaua de distributie Scop comercializeaza pe piata din Romania marcile Toshiba, Microsoft, HP, Fujitsu Siemens, Acer, Kyocera, 3Com, Veritas, Borland, Sony si Nashuatec.


Sursa: Capital, 25 ianuarie 2006