În plină pandemie de coronavirus, televiziunile de știri au făcut ravagii la capitolul audiențe. Una dintre ele și-a surclasat însă audiența.

Cel mai urmărit post TV în criza coronavirus

Cei de la Digi24 au dat lovitura pur și simplu. A avut parte de o creștere fabuloasă. Pe 17 februarie 2020, Digi 24 a avut o audiență medie a zilei de 0,4% rating, pe publicul all urban. În schimb, pe 17 martie 2020 același canal a înregistrat 1,3% rating pe același public.

Pe publicul comercial, în segmentul de vârstă 18-49, creșterea Digi 24 este și mai mare, o multiplicare cu 4! De la 0,3 acum o lună la 1,3 în ziua de ieri.

Nu doar Digi a crescut la nivel de audiențe. Antena 3 și-a dublat-o pe publicul 18-49, ca și B1TV și Realitatea. România TV e aproape la aceeași audiență, comparând cele două zile.

Podiumul posturilor de știri pe data de 17 martie, a fost: Antena 3 – 1,8% România TV 1,6% Digi 24 1,3%. Dacă ne referim la toate posturile, generalistele păstrează în continuare un avans mare, maximul zilelor fiind atins, în general, de către buletinul de știri al ProTV, conform libertatea.ro.