În verdictul său, Curtea a confirmat în toate punctele deciziile din prima instanţă, care i-au condamnat pe editorul-şef, Laurence Pieau, şi pe directorul publicaţiei, Ernesto Mauri, la complicitate sau divulgarea unui document obţinut prin atingerea intimităţii vieţii private, scrie news.ro.

 Editorul șef  și directorul publicației vor avea de plătit, fiecare câte 45.000 de euro.

Curtea a validat şi suma de 100.000 de euro daune şi interese pentru Kate Middleton şi soţul ei, prinţul William.

Litigiul datează din 14 septembrie 2012, data difuzării la chioşcuri a exemplarului revistei săptămânale cu numărul 379.

În revistă au apărut imagini estivale cu ducesa şi ducele de Cambridge – al doilea în ordinea succesiunii la tronul britanic – pe marginea unei piscine luxoase de pe un domeniu din sudul Franţei.

În aceste fotografii, Kate Middleton nu purta decât slip de baie.

Publicarea acestor fotografii a iscat un scandal dincolo de Canalul Mânecii şi a provocat furia familiei regale britanice.

Serviciile prinţului au denunţat atunci o atingere „grotescă şi nejustificată” a vieţii private şi, în regim de urgenţă, cuplul princiar a obţinut din partea justiţiei franceze interzicerea de noi difuzări ale imaginilor, pe care chiar şi tabloidele britanice au refuzat să le publice.

Doi fotografi, suspectaţi a fi autorii imaginilor, au primit şi ei confirmarea condamnării lor, miercuri, la câte 10.000 de euro, din care 5.000 cu suspendare. Cei doi paparazzi ai agenţiei pariziene Bestimage, Cyril Moreau şi Dominique Jacovides, au negat în continuare că sunt autorii fotografiilor.

 

 


Te-ar putea interesa și: