In luna septembrie a acestui an, Ogilvy & Mather a fost desemnata agentia de brand a berii Silva, aflata in portofoliul Heineken Romania. Potrivit unor surse din piata, agentia a castigat contul in urma unui pitch in care a fost in competitie cu agentia de publicitate Saatchi&Saatchi.

Parteneriatul dintre Heineken Romania si Ogilvy&Mather a debutat cu dezvoltarea campaniei de relansare a brandului Silva.  “Ideea centrala a brandului si a campaniei este aceea ca Silva recunoaste valoarea timpului, care nu este data de lungimea sa, ci de calitatea modului in care timpul este consumat”, spune Alexandra Theodorescu, Group Account Director la Ogilvy&Mather.

In ceea ce priveste media utilizata, campania are doua mari componente: o ampla campanie derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde.

In plus, exista cateva proiecte speciale de sponsorizare precum o carte de bucate al carei autor este Dan Chisu sau a unei emisiuni TV, care urmeaza sa fie lansata in curand.

Sursa: Capital

Data: 19 Decembrie 2007