CNA a admonestat televiziunile in timpul unei sedinte publice de saptamana trecuta pentru faptul ca ofera servicii de productie si difuzare a stirilor la buletinele informative. Potrivit CNA, Pro TV cere peste 6.000 de euro pe stire, Antena 1 si TVR cer 4.000 de euro, iar National TV, pana la 2.000 de euro. Legea audiovizualului interzice orice forma de finantare directa a emisiunilor de stiri. Reprezentantii televiziunilor au respins cu vehementa acuzatiile.

Schimbari in varful Saatchi&Saatchi

Cristina Oanta a fost numita managing director al agentiei de publicitate Saatchi&Saatchi. Ea lucreaza in Saatchi inca de la infiintarea agentiei, in urma cu 13 ani. Cristina Oanta il inlocuieste pe Radu Florescu, fondatorul Saatchi in Romania, care a urcat in functia de chief executiv officer al companiei. Florescu se va ocupa de noile oportunitati de New Business si de strategiile de dezvoltare a grupului Saatchi.

In fruntea departamentului de Client Service a fost numita Paula Hotea, care detinea pana acum pozitia de group account director.

AXN a lansat programele SF si Crime

Programele de nisa AXN Sci Fi si AXN Crime, dedicate amatorilor de filme si seriale science fiction si politiste, au fost lansate in iunie si in Romania. Programele emit pe satelit 18 ore pe zi, de la 11:00 am la 05:00 am, in limba engleza, si sunt integral subtitrate in limba romana. Intr-o prima etapa, acestea nu includ publicitate. Proiectate pentru distributie prin retelele de cablu si DTH, programele se vor putea vedea pentru inceput doar pe platformele digitale Max TV si Boom. Surse din industrie au indicat faptul ca AXN negociaza pentru cele doua programe pornind de la 0,25 $ pe abonat pe luna, pentru pachetele extra-baza.

Reload Film a lucrat pentru Discovery

Discovery Channel a realizat prima campanie localizata de promovare dupa rebrandingul din iunie si deschiderea biroului din Romania, folosind serviciile casei de productie Reload Film. Campania include noua spoturi, va fi difuzata pe Discovery din 1 iulie si promoveaza un concurs prin care telespectatorii pot modifica grila de programe.

In viitorul apropiat, compania vrea sa obtina cresterea distributiei “Digineturilor” – programele tematice Civilisation, Science, Travel & Living – si, in cazul programelor de baza Discovery Channel si Animal Planet, cresterea publicitatii si realizarea de emisiuni sponsorizate local.