Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Autoritățile au promis! Câți kilometri de autostradă vor termina anul acesta: Numărul este impresionant

Autor: | | 0 Comentarii | 836 Vizualizari

În anul 2018 au fost deschisi 58 de kilometri de autostradă. În decembrie, premierul României, Viorica Dăncilă, a promis că dacă până în ultima zi a anului nu vor fi deschiși 100 de kilometri, îl va demite pe șeful companiei, însă nu s-a ținut de această promisiune.

Aşadar, reprezentanţii CNAIR susţin că anul acesta vor recupera, terminând 118 kilometri de drum de mare viteză.

Autostrăzile în România se construiesc greu, iar la Transporturi nu există un şef plin după demisia lui Lucian Şova. Liviu Dragnea este încrezător şi a făcut chiar un pariu.

”Până în 2020, facem pariu pe o navetă cu bere că dumneavoastră nu faceţi mai mult de, dumneavoastră ca şi guvernare, mai mult de 150 de km daţi în folosinţă, pe care să circul eu cu maşina. Pe o navetă cu bere.„, a declarat Bogdan Lungu.

”Eu zic că facem. Eu vă spun că facem mai mult, pe o navetă de bere.„, a precizat Liviu Dragnea.

Pentru a impulsiona lucrările, Viorica Dăncilă l-a ameninţat cu demiterea pe şeful CNAIR. I-a impus să termine 100 de km până la finele lui 2018.

Liviu Dragnea, preşedintele PSD: Unul din obiectivele uriaşe pe care le aveţi doamna prim-ministru este ca două autostrăzi să plece din Bucureşti şi să ajungă deja în Vest, prin Borş şi prin Nădlac. Autostrada Moldovei despre care s-a vorbit aici, autostrada Unirii, autostrada Sudului, fosta autostradă Bechtel, Craiova-Piteşti, Sibiu Piteşti.

De la vorbe la fapte mai este însă un pas.

”Planul era să construim 100 de km, cei 100 de km au fost construiţi, dar deschişi circulaţiei au fost doar 60. Pentru 2019 avem în prognoză 118 km. Majoritatea au avut termen de finalizare în 2016, ştim foarte bine că a apărut ba un cimitir care nu era iniţial identificat, a apărut şi un deal cu lilieci şi au apărut şi nişte alunecări.”, spune Alin Şerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR.

Liderul PSD a refuzat să spună însă când ar putea să fie gata Autostrada Unirii, Iaşi - Târgu Mureş, proiect votat în Parlament şi pentru care s-a organizat o ceremonie specială la Palatul Cotroceni.

”Nu-mi imaginez că vreun Guvern îndrăzneşte să ignore o lege pe o temă atât de importantă pentru români.”, a menţionat Klaus Iohannis.

Comisia Europeană arată cu degetul spre Guvern că nu a cerut finanţare pentru această autostradă.

Bătălia autostrăzilor a ajuns şi în Parlament. Pe lângă Autostrada Unirii au apărut şi proiectele privind Autostrada Nordului, de la Satu Mare la Suceava şi Autostrada Bacău - Braşov, scrie Digi24.ro.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Fii informat cu Capital!