‘Profitul este undeva sub pământ. Profit încă nu este pentru că să nu uităm că acolo am făcut o investiţie foarte mare care nu s-a amortizat încă….La primul export sunt sigură că vom trece la un profit adevărat. Aceasta îmi şi doresc pentru că totuşi şi până la capăt este o afacere’, a spus Bibiana Stanciulov.

În prezent, compania are o cifră de afaceri de 1,3-1,5 milioane de euro anual, iar producţia este de până în 200 de tone, incluzând magiun, zacuscă şi pasta de tomate, însă capacitatea fabricii ar fi de peste 500 de tone. Acesta a spus că nu se pune problema materiei prime.

‘Vin foarte mulţi şi ne oferă. Condiţia este ca prunii să nu fie stropiţi. Iar în toamnă vom avea primul an cu magiun în conversie ecologică, de la Iancu Jianu luăm, din judeţul Olt. Va fi primul an în care va apărea magiun în conversie ecologică’, a spus Bibiana Stanciulov.

Acesta a explicat că de când apare primul fruct proaspăt şi până în decembrie când se poate realiza zacusca de ciuperci, fabrica ar putea să lucreze nonstop. La început, când compania producea doar magiunul, programul se rezuma la lunile august – septembrie. Sonimpex Topoloveni realizează în prezent 18 produse.

Bibiana Stanciulov a precizat recent, într-un interviu pentru AGERPRES, că de la 1 august va demara primele acţiuni de promovare în Elveţia în cadrul primului proiect aprobat României pentru pieţele Norvegia, Federaţia Rusă şi Elveţia, magiunul urmând să fie ‘plimbat’ în târguri, unde oamenii pot degusta, dar şi în magazine, cu mostre. Magiunul de Topoloveni va beneficia pe aceste pieţe şi de publicitate.

De asemenea, magiunul de Topoloveni ar putea fi promovat în Dubai şi America de Nord printr-un nou proiect european câştigat de societatea Sonimpex Topoloveni, în comun cu un consorţiu de producători din Grecia, valoarea atribuită promovării produsului românesc fiind de circa 500.000 de euro.
Sursa: Agerpres