Noua brutărie Paul, cu o suprafaţă de vânzare de 140 de metri pătraţi (plus subsol), a costat firma Moulin D’or, administratorul lanţului de brutării, jumătate de milion de euro. Pentru primul an, compania speră să aibă vânzări de 600.000 de euro.
Recent, Moulin D’or a deschis şi o mini-brutărie mobilă în Băneasa Shopping City, în urma unei investiţii de 30 000 de euro, de la care aşteaptă o cifra de afaceri de 200 000 de euro, în 2012.

Lanţul de brutării Paul este prezent în România din 2008. Brutaria de la Universitate este cea de-a patra a companiei, după cele din Băneasa Shopping City, Piaţa Dorobanţi şi AFI Cotroceni.

Moulin D’or a realizat venituri de 2,7 milioane de euro în 2010, cu 30% mai mari decât în 2009. Franciza Paul în România este deţinută şi de firma cipriotă Tatika Investments (23,7% din acţiuni). Compania mai deţine acţiuni şi la Alltrom, Parc Hotels, Orange Romania, Trend Hospitality, Grand Plaza Hotel, US Food Network care operează franciza KFC şi American Restaurant System, care are franciza Pizza Hut.

Te-ar putea interesa și: