Noul magazin, situat pe bulevardul Pipera, are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 460 de metri pătraţi. “Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 5.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole marcă proprie Carrefour, care la o calitate similară costă cu minimum 20% mai puţin, în raport cu mărcile naţionale”, spune Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour, care ține să precizeze că și pe segmentul supermarketurilor, ca și în cazul hipermarketurilor, “vom fi cei mai ieftini“.

Extinderea acelerată din ultimul an a Carrefour este efectul unui plan gândit încă din 2007, când retailerul francez a cumpărat rețeaua de 21 de supermarketuri Artima – business fondat la începutul anilor 2000 de antreprenorul Florentin Banu – pentru 55 mil. euro. În 2008, Carrefour a rebranduit majoritatea magazinelor Artima în Carrefour Express (19 unități), în urma unor investiții de circa șase milioane de euro. Expansiunea pe acest segment poate fi scânteia unui război‑fulger Carrefour Market – Mega Image, numărul unu pe piața locală a supermarketurilor. În prezent, grupul Carrefour operează, în România, 38 de supermarketuri, plus 23 de hipermarketuri.
Principalii concurenţi pe segmentul supermarketurilor sunt reţelele Mega Image (68) şi Billa (56). Totodată, de anul trecut, a apărut un nou brand pe piața supermarketurilor din București – estimată la 400–600 milioane de euro, respectiv 20% din comerțul alimentar al Capitalei –, Zoom Market, operat de firma Discount Market, unde Constantin Mateescu, sibianul ce deține lanțul de retail Trident – aflat în insolvență –, are 50% din acțiuni.