UPC România a continuat investiţiile pentru a aduce serviciile digitale ĩn cât mai multe zone din ţarã, la finalul lunii iunie 2016 acestea fiind disponibile pentru 2.672.900 de case, o creştere de aproximativ 10% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015. Astfel, anual s-au adãugat aproximativ 240.000 case ĩn aria de acoperire UPC.

Ĩn T2 2016, UPC România a ĩnregistrat o creştere a bazei de abonamente (RGU), adãugând 210,900 noi abonamente, comparativ cu anul trecut (creştere de 11%), baza totalã de RGU ajungând la 2.182.000 la 30 iunie 2016. De asemenea, baza de clienţi a UPC România a crescut ĩn T2 2016, compania câştigând 52,800 noi clienţi comparativ cu perioada similarã a anului trecut. Astfel, compania a ĩncheiat trimestrul II 2016 cu un numãr total de 1.245.200 clienţi.

UPC investeşte ĩn experienţa digitalã oferitã clienţilor

UPC a ĩnregistrat creşteri pe segmentul serviciilor de internet, compania câştigând 51.500 de noi abonamente de internet de la an la an, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 11,2%. La 30 iunie 2016, UPC oferă servicii de internet către 512.300 de clienţi, dintre care peste 70% au şi abonament pentru serviciul Wi-Fi. Mobilitatea în interiorul casei este una din priorităţile UPC pe zona de internet, alãturi de vitezele mari şi conexiunile stabile. UPC CONNECT BOX, modem-ul de ultimã generaţie oferã cea mai bunã experienţã Wi-Fi oriunde ĩn casã şi viteze de pânã la 500 Mbps şi prin Wi-Fi.

Televiziunea digitalã a adus companiei un plus de 48.700 de abonamente în ultimul an, baza de abonamente crescând cu 8,6% faţã de perioada similarã a anului trecut, ajungând la un total de 617.300.

Segmentul de voce a ĩnregistrat o creştere anualã de 32%, ĩn al doilea trimestru din 2016 compania atingând o bazã de aproximativ 432.900 de clienţi pentru serviciile de telefonie. 

Ĩn trimestrul al II-lea al acestui an, UPC România a ĩnregistrat venituri de 170,8 milioane RON, ceea ce reprezintã o creştere cu aproape 10% faţã de 155,4 milioane RON ĩn trimestrul similar din 2015 (respectiv peste 339,5 milioane RON ĩn semestrul I 2016, comparativ cu 309,2 milioane RON ĩn semestrul I 2015). Ĩn USD, veniturile companiei ĩn T2 2016 sunt de 42,9 milllioane USD, comparativ cu 38,7 millloane USD ĩn T2 2015 (respectiv peste 84,3 milioane USD ĩn semestrul I 2016 comparativ cu 77,6 milioane USD ĩn semestrul I 2015).