Brandurile Otter, Tezyo, Aldo, Clarks și Salamander, deținute de Otter Distribution, au vândut de peste 1,2 milioane de euro între 18 și 20 noiembrie (și în pre-sale) atât în magazinele tradiționale, cât și în cele online. Creșterile au fost de 60% față de perioada similară a anului trecut, când campania de reduceri a fost doar pentru online.

Potrivit datelor companiei, ca urmare a campaniei de anul acesta, cele mai multe comenzi online au fost înregistrate din București – 58%, urmat de orașe ca Cluj Napoca – 8,8%, Brașov – 6,3%, Timișoara – 4,7%, Sibiu – 4,1% și Iași – 4%.

”Creșterea față de anul trecut este una semnificativă. Încă din 18 noiembrie am constatat faptul că volumul vânzărilor, în pre-sale și în prima zi de campanie, depășise pe cel al rezultatelor totale obținute în campania de anul trecut.  Duminică, în ultima zi de campanie, s-a înregistrat online o creștere a comenzilor de peste 60%, în comparație cu ziua de sâmbătă, ajungându-se practic, în cele 2 zile (19 și 20 noiembrie), la valoarea înregistrată vineri, 18 noiembrie”, a declarat Cristi Movilă, director e-Commerce al grupului Otter Distribution.