Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Retail

L’Oreal a ajuns la afaceri de 60 mil. euro în România și ia în calcul deschiderea de noi magazine

Autor: | | 0 Comentarii

Producătorul de cosmetice L’Oreal, aflat în topul celor mai mari jucători din lume, cu afaceri de 60 de milioane de euro, anul trecut, în România, plănuiește, printre altele, să se extindă cu noi magazine în 2017.

Gigantul francez a intrat pe piaţa magazinelor monobrand în primăvara anului 2015, când a deschis primul magazin sub brandul Kiehl’s, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni. Astăzi, a ajuns la şapte magazine, patru Kiehl’s şi trei NYX Professional Make-up, în Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca şi Constanţa.

,,Pentru 2017, ne dorim să deschidem unul sau două magazine. Divizia noastră de magazine proprii se află la început, dar potenţialul de creştere este mare. Deschidem treptat magazine noi, este o zonă în care testăm şi învăţăm. Vom deschide magazine atunci când vom găsi locul potrivit, centrul comercial potrivit. În portofoliul nostru există şi un alt brand prezent cu o reţea proprie de magazine: Urban Decay”, a declarat miercuri Gilles Antoine, Country General Manager L’Oreal România. În context, compania studiază piaţa locală pentru a afla dacă este potrivită pentru lansarea Urban Decay ca magazin monobrand. Potrivit lui Gilles Antoine, produsele Urban Decay sunt prezente în reţeaua Sephora.

Și tot ca parte a strategiei de dezvoltare, producătorul de cosmetice ia în calcul posibilitatea lansării unor magazine online proprii, în special pentru anumite branduri, aşa cum este NYX Professional Make-up, care se adresează ”unei generaţii foarte digitalizate”.

Prezentă de 20 de ani în piaţa românească, cu 19 branduri şi patru divizii de business, L’Oreal a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro, pentru 2017 Gilles Antoine estimând o creştere de două cifre. ”Toate diviziile noastre sunt în creştere. Pe segmentul brandurilor premium, potenţialul este foarte mare, consumatorii sunt dispuşi să aloce sume importante pentru achiziţia de produse cosmetice de lux”, a mai declarat Gilles Antoine.

Mai departe, în următorii cinci-zece ani, compania vrea să îşi dubleze numărul de consumatori români (de la 2,9 milioane câţi sunt astăzi), în paralel cu extinderea de magazine şi lansarea de produse inovative. Între cele mai cunoscute branduri produse de L’Oreal se află Garnier, Lancome, Kerastase, Maybelline, Yves Saint Loraine, Cacharel, La Roche Posay, Vichy.

Piaţa locală a cosmeticelor este evaluată la circa 800 de milioane de euro, cu jucători puternici precum L’Oreal, Avon, Beiersdorf sau Farmec Cluj Napoca.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro