Conform oficialului, „în cifre, Automobile Dacia înseamnă astăzi 16.000 de salariați, dintre care 2.000 în zona de cercetare – dezvoltare, afaceri de 4,7 miliarde de euro și investiții de la privatizare până în prezent de 2,4 miliarde de euro.  40 de milioane de euro au fost folosiți exclusiv pentru dezvoltarea competențelor angajaților și partenerilor”. Liviu Bocșaru consideră că e mai puțin știut faptul că aportul tehnologic al producătorului român este enorm, iar tehnologia merge și către industria pe orizontală pentru că furnizorii trebuie să respecte standardele impuse de Automobile Dacia.

În schimb, directorul financiar al Renault România spune că investitorii au nevoie de „un mediu legislativ corect și predictibil și de o concurență loială. Când contextul legislativ se schimbă dramatic investitorii își pierd încrederea în mediul de afaceri. Avem nevoie, desigur, și de infrastructură. Sunt sute de milioane de euro imobilizate pe traseu. Avem 2.100 de camioane care parcurg zilnic ruta Mioveni – Nădlac. De asemenea, avem nevoie de păstrarea elitelor în țară. Și de angajați bine pregătiți”.