'ING Asigurări de Viaţă devine NN Asigurări de Viaţă, ING Pensii devine NN Pensii, iar ING Investment Management devine NN Investment Partners. Procesul de rebranding presupune schimbarea numelui şi a identităţii vizuale, fără a aduce schimbări la nivelul strategiei, al echipei de management şi angajaţi sau la nivelul relaţiei contractuale cu clienţii', a declarat, joi, directorul general al ING Asigurări de Viaţă, Marius Popescu, într-o conferinţă de presă.

Acesta a precizat că schimbarea numelui diviziilor de asigurări de viaţă, pensii şi management al investiţiilor nu se referă la operaţiunile bancare, ING Bank păstrându-şi numele în continuare.

ING a anunţat lansarea unei campanii locale, în care a investit aproximativ 10 milioane de euro, prin care îşi propune să prezinte publicului identitatea sub care se va desfăşura, începând din aprilie 2015, întreaga comunicare contractuală şi comercială cu clienţii, partenerii şi piaţa a celor trei companii, subliniind prin conceptul său continuitatea activităţii acestora ('Numele se schimbă, noi rămânem aceiaşi').

Alinierea la noul brand – NN – are loc şi la nivel global, în toate cele 18 ţări în care grupul este prezent. Diviziile de asigurări de viaţă, pensii şi investiţii, care la acest moment operează sub numele ING, vor adopta noul nume şi identitatea vizuală aferentă.

În 2014, aceste divizii s-au unit sub denumirea NN Group, acesta devenind o companie independentă pe 2 iulie 2014 printr-o ofertă publică iniţială (IPO).

Începând de la această dată, acţiunile NN sunt listate şi tranzacţionate pe bursa de la Amsterdam (Euronext) sub denumirea 'NN Group' (simbolul 'NN').

Cu aproximativ 12.000 angajaţi, NN Group, care are peste 15 milioane de clienţi, oferă clienţilor individuali, companiilor şi clienţilor instituţionali servicii de asigurare, pensii private şi management al investiţiilor.

În România, grupul NN include activităţile ING Asigurări de Viaţă, ING Pensii şi ING Investment Management.

SURSA: Agerpres