Înmatriculările grupului au crescut cu 7,3% până la 692.453 vehicule în primul trimestru, în condiţiile unui avans de 8,9% în Europa şi de 4,7% în afara continentului. Grupul francez a precizat că vânzările de autovehicule marca Dacia au crescut cu 5,7%, în principal datorită modelului Sandero. 

În aceste condiţii, Renault şi-a confirmat obiectivele anuale, în special o creştere a cifrei de afaceri şi o îmbunătăţire a marjei operaţionale a grupului. În plus, Renault şi-a revizuit, în sus, estimările privind creşterea pieţei auto mondiale în 2016, la 2% de la 1-2%, precum şi estimările privind creşterea pieţei europene, la 5% de la 2% anterior. 

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

AGERPRES