În 1997 compania se lansează pe piaţa din România de producţie publicitară cu o mică investiţie, urmând ca apoi, an de an, să se menţină pe un trend ascendent în materie de portofoliu de servicii şi clienţi, volum şi cifre de afaceri, indiferent de contextul economic local sau internaţional.

Best Print Services a pornit de la ideea ca ambiţia, profesionalismul şi perseverenţa pot face diferenţa, iar în anul 2011 devine prima tipografie plană din România certificata FOGRA şi una din primele tipografii din industria publicitară certificată FSC. FOGRA este cel mai important institut de cercetare şi standardizare poligrafică din Europa, cu sediul în Germania, membrii având acces la o serie de studii, experimente şi standarde poligrafice.

“Multiplele certificările profesionale obţinute în ultimii ani – FOGRA, FSC, ISO – reprezintă pentru Best Print Services o recunoaştere a eforturilor continue, de susţinere prin rezultate de calitate a aşteptărilor clienţilor privind soluţiile de producţie propuse şi rezultatele finale. Faptul că suntem membri ai unor reţele recunoscute de profesionişti ai industriei globale a tiparului înseamnă pentru noi confirmarea direcţiei de dezvoltare şi un element de susţinere a participării noastre la creşterea standardelor de calitate a producţiei publicitare din România”, a declarat Ana Maria Ciobanu, Managing Partner, Best Print Services.

Bazându-se pe investiţii majore, continue, în tehnologie, platforme şi aplicatii software, dar şi pe profesionalizarea continuă a personalului, atât în în zona de management cât şi în zona de execuţie, Best Print Services reprezintă astăzi cel mai important furnizor de servicii tipografice integrate din piaţa românească. Compania are peste 1.000 comenzi pe lună, 10 tone livrate zilnic, 7 maşini imprimare de ultima generaţie şi 1.200 m2 spaţii producţie. Best Print Services a înregistrat o cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro şi are 180 de angajaţi.

În ceea ce priveşte clienţii, Best Print Services desfăşoară parteneriate solide, pe termen lung, cu unii dintre cei mai importanti jucatori ai mediului de afaceri din Romania, mari companii locale şi multinaţionale din toate domeniile economice – telefonie mobilă, bancar, asigurări, bunuri de larg consum, petrol, publicitate.