In cadrul studiului au fost analizate 10  produse tip bere cu fruct, achizitionate in mod aleatoriu si anonim in luna iulie 2014.Ca urmare a realizarii acestui studiu a reiesit faptul ca, in ceea ce priveste numarul de E-uri, din cele 10 de tipuri de produse analizate:

– 40 %  din produsele analizate au in continut 3 E-uri;

– 20 % din produsele analizate au in continut 1 E-uri;

– 20 % din produsele analizate au in continut  2 E-uri;

– 10 % din produsele analizate au in continut 7   E-uri;

– 10 % din produsele analizate au in continut 12 E-uri

Numarul de E-uri continute in produsele supuse studiului variaza intre 1 si 12 E-uri .

Produsele tip bere cu fruct care au stat la baza studiului au ca distribuitor/producator urmatoarele companii: Heineken Romania S.A., S.C. Bergenbier S.A. si URSUS BREWERIES S.A.

Continutul de alcool variaza intre 0.00% si 4 %

– 40% din produsele supuse studiului  au in coninut de alcool de 1.9%;

– 30% din produsele supuse studiului  au in continut  de alcool de 0.00%;

– 20% din produsele supuse studiului  au in continut de alcool de 4%;

– 10% din produsele supuse studiului  au in continut de alcool de 2.5%

Continutul de bere variaza intre 37%  si 88% , dupa cum urmeaza :

– 50% din produsele supuse studiului au in continut 40% bere;

– 20% din produsele supuse studiului au in continut 88% bere;

– 10% din produsele supuse studiului au in continut 37% ;

– 10% din produsele supuse studiului au in continut 50%;

– 10% din produsele supuse studiului au in continut  44% bere;

Din punct de vedere al continutului de limonada sau bautura racoritoare acesta variaza intre 12%  si 63 % :

– 20% din produsele supuse studiului au un  continut de limonada sau bautura racoritoare de 12%;

– 10% din produsele supuse studiului au un  continut de limonada sau bautura racoritoare de 50 %;

– 10% din produsele supuse studiului au un  continut de limonada sau bautura racoritoare de 56%;

– 10% din produsele supuse studiului au un  continut de limonada sau bautura racoritoare de 63%;

– 50%  din produsele supuse studiului au un  continut de limonada sau bautura racoritoare de 60%;

Doar 20% din produsele analizate au mentionat pe eticheta valoarea energetica.