'CNADNR a plătit în ultimii ani zeci de milioane de euro pentru proiectarea unor autostrăzi care nu s-au făcut. CNADNR a plătit chiar şi de patru ori proiectarea unui drum care nu există nici acum. O parte din studiile de fezabilitate plătite cu milioane de euro au fost executate prost, iar lucrările suplimentare au fost suportate tot de CNADNR. Risipirea banilor publici pe multiple studii de fezabilitate trebuie oprită', a declarat Nazare.

Deputatul PNL a dat ca exemplu Podul peste Dunăre de la Brăila, unde au fost realizate deja două studii de fezabilitate, iar cel de-al treilea va fi finalizat în februarie 2016, dar nu sunt bani prevăzuţi în bugetul de stat pentru demararea execuţiei propriu-zise.

'Există două situaţii care atrag sancţiuni: pornirea unui nou studiu de fezabilitate fără a fi prevăzută finanţarea lucrărilor de execuţie şi cea de-a doua neînceperea procedurilor de achiziţie în vederea execuţiei în termen de trei luni de la finalizarea studiului', a mai spus Nazare.

Vicepreşedintele PNL a anunţat că a mai depus o iniţiativă legislativă, prin care a propus un nou cadru prin care politicienii să nu mai poată folosi inaugurările proiectelor de infrastructură în scopuri electorale.

'Cea de-a doua iniţiativă vizează abuzul inagurărilor de autostrăzi, drumuri şi alte obiective de infrastructură, evenimente folosite de politicieni pentru a câştiga capital electoral. Cel mai elocvent exemplu este tronsonul III al autostrăzii Orăştie-Sibiu, inaugurat de fostul premier Ponta cu două zile înainte de alegerile prezidenţiale deşi lucrările nu erau nici pe departe de a fi gata. Rezultatul a fost catastrofal: autostrada a fost închisă după numai 10 de luni de funcţionare, timp în care au fost puse în pericol vieţi omeneşti. Astfel de situaţii nu trebuie să se mai repete' a completat Nazare. AGERPRES