Proiectul presupune peste 100 de magazine şi un hipermarket. O vastă zonă verde, de 15.000 de metri pătraţi, cu parcuri, locuri de joacă pentru copii, terenuri de sport şi terase va suplimenta oferta comercială a noului mall.

Centrul comercial va pune la dispoziţia clienţilor săi o ofertă variată de magazine organizată pe două niveluri, totalizând 25.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale. Zona de restaurante va fi amplasată la intrarea principală. Centrul comercial oferă şi 1.200 de locuri de parcare, disponibile pentru vizitatori.

Reprezentanţii companiei estimează că aproape o jumătate de milion de persoane locuiesc la mai puţin de 10 minute de mers pe jos sau cu maşina, iar dintre aceştia câteva zeci de mii vin la cumpărături în zonă în fiecare zi.

Centrul comercial va fi uşor accesibil, fiind deservit de 16 linii RATB de transport în comun şi de staţia de metrou 'Obor', aflată la mai puţin de 400 de metri distanţă.

Centrul comercial a fost proiectat de arhitecţii englezi 'Chapman Taylor' şi va fi finalizat în 2016. (Sursa: Agerpres)