Noile modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway se adresează clienţilor pragmatici, tot mai atenţi la achiziţiile pe care le fac, a afirmat vineri, la Titu, Daniela Copaciu, brand manager Dacia în România.

“În acest context dificil, în acest context fără precedent în care provocările mobilităţii viitoare ne îndeamnă către un consum mai responsabil, clienţii devin din ce în ce mai pragmatici şi mai atenţi atunci când vine vorba de achiziţiile viitoare. Dacia (…) este tot timpul alături de clienţii săi, propunând achiziţii inteligente, maşini moderne, fiabile, robuste, la un preţ imbatabil. (…) Ne pregătim să lansăm cea de-a treia generaţie, trei noi vehicule care se impun prin aspectul modern, prin echipamentele şi tehnologiile moderne care se regăsesc la bord.

Cea de-a treia generaţie de vehicule va fi produsă în cele trei situri tradiţionale. La Piteşti vor fi produse noul Logan şi noul Stepway, la Uzina Tanger din Maroc vor fi produse noul Stepway şi noul Sandero, iar la uzina de la Casablanca vor fi asamblate toate cele trei modele”, a declarat Daniela Copaciu într-o conferinţă de presă organizată cu ocazia unui test drive pentru jurnalişti.

A fost pus accentul pe siguranță

În același timp, reprezentanta producătorului auto a subliniat că, pe lângă motorizările fiabile, designul modern şi dotările multimedia, la noile modele s-a pus accent şi pe siguranţă.

“O atenţie deosebită a fost acordată atât siguranţei active, cât şi siguranţei pasive, care au fost îmbunătăţite. O să fac referire la sistemul automat de frânare de urgenţă (…). Un alt dispozitiv important adăugat este senzorul de unghi mort, care este util atât în oraş, cât şi pe autostradă, asistenţa la parcare (…). Pe lângă siguranţa activă, siguranţa pasivă a fost de asemenea îmbunătăţită. Am să fac referire la structura ranforsată pentru şocurile frontale şi laterale, la cele şase airbaguri disponibile pe noile modele (…), centurile de siguranţă care sunt pretensionate pirotehnic şi care aduc un plus de protecţie”, a spus Daniela Copaciu.

De cealaltă parte, Mihai Bordeanu, director de marketing pentru Dacia în cadrul Grupului Renault, a precizat că toate autovehiculele vor avea aceleaşi dotări de siguranţă, indiferent de nivelul de echipare.

“Pentru noi, cel mai important este cel mai bun raport calitate-preţ, practic, redefinirea esenţialului. Sunt acele elemente pe care trebuie neapărat să le avem în maşină, aşa-zis strictul necesar. Asta înseamnă că va trebui să facem nişte alegeri, asta înseamnă că va trebui să adoptăm anumite tehnologii şi elemente, dar totodată să nu adoptăm altele”, a spus Mihai Bordeanu.

Dacia a pus la dispoziţie pentru test drive pe şosea modelele Sandero şi Sandero Stepway, în mai multe variante de motorizare. De asemenea, jurnaliştii au putut testa în poligonul de la Titu şi modelul Logan.

De menționat este faptul că, la finalul lunii septembrie, producătorul auto Dacia a prezentat primele detalii despre noile modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway, care vor fi disponibile cu două motorizări pe benzină şi una mixtă, benzină şi GPL.