piata interna) seamana cu cel al companiei petroliere British Petroleum. Indirect, prin introducerea unui nou logo, exclusiv pentru export, Rompetrol recunoaste cele scrise de Capital. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Dar nu putem sa nu remarcam ca Rompetrol se afla intr-o situatie ciudata: va avea un logo pentru piata interna si altul pentru cea externa. Ceea ce, sa recunoastem, nu se intampla prea des pentru marile companii.
Rompetrol are doua logo-uri, unul pentru intern, altul pentru extern

23 octombrie 2003, 12:00
Ultima modificare în 23 octombrie 2003, 15:00
piata interna) seamana cu cel al companiei petroliere British Petroleum. Indirect, prin introducerea unui nou logo, exclusiv pentru export, Rompetrol recunoaste cele scrise de Capital. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Dar nu putem sa nu remarcam ca Rompetrol se afla intr-o situatie ciudata: va avea un logo pentru piata interna si altul pentru cea externa. Ceea ce, sa recunoastem, nu se intampla prea des pentru marile companii.
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook