Surpriză totală în acest weekend pe piaţa televiziunilor din România. Kanal D a dat marea lovitură cu Survivor România. Postul controlat de turci a depăşit şi Antena 1 şi ProTV.

Toată România s-a uitat la Kanal D

Kanal D a fost lider absolut de audiență cu “Survivor România”. Peste 2 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe editia de aseara a show-ului. A fost un weekend fabulos de altfel pentru KanalD.

Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență, cu “Survivor România”. Sâmbătă, 15 mai, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:59 – 23:59), Kanal D a fost pe primul loc, în topul televiziunilor din România.

Stația a înregistrat 8,9% rating și 23,0% cota de piață, pe targetul Național, 7,7% rating și 21,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,1% rating și 26,2% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de sâmbătă a emisiunii a fost urmărită, în medie, de 1.569.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

Peste două milioane de români în minutul de aur

În minutul de aur, atins la 22:22, aproape 2.3 milioane (2.297.000) de fani ai emisiunii urmăreau cu sufletul la gură duelul între Faimoși și Războinici.

Și duminică, 16 mai, Kanal D și-a menținut poziția de lider incontestabil de audiență, pe intervalul de difuzare “Survivor România” (19:58 – 23:49).

Astfel, Kanal D a înregistrat 9,8% rating și 20,9% cota de piață, pe targetul Național, 7,8% rating și 18,7% cota de piata, pe targetul All Urban, și 7,3% rating și 22,4% cota de piață, pe targetul Comercial.

Editia de aseară, cu jocul de comunicare și eliminarea din echipa Războinicilor a fost urmărită de o medie de peste 1.5 milioane de telespectatori (1.576.000) în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 21:44, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste 2 milioane (2.073.000) de fani.

Kanal D a bătut Antena 1 şi ProTV

Antena 1 şi ProTV nu au avut nicio şansă în faţa războinicilor de la Survivor România. Cele două doar au reuşit să-şi impartă podiumul, deşi la Antena 1 a fost o nouă ediţie de Chefi la cuţite. Chiar şi aşa, conflictele şi nebunia de la Survivor au fost preferate de milioane de români pe final de weekend.